Chwila wyjaśnień.

środa, lipca 27, 2016

Witam czytelników mego bloga.Pojawiam się po bardzo długiej nieobecności.Nie wiem czy to mój wielki powrót,trudno powiedzieć bo było ze mną różnie.Dużo oświadczeń o regularności prowadzenia bloga,publikacji postów ale wyszło,że za każdym razem znikałam na nieokreślony czas.Ostatnio dużo rzeczy się wydarzyło,wiele dało mi do myślenia,oj dużo myślałam nawet za dużo.Nic dobrego z tego nie wychodziło aż w końcu powoli wstałam.Na pewno pewniejsza siebie,swojej wartości,nauczyłam się pewnych rzeczy.Nie wnikajmy co konkretnie się działo,co stwierdziłam,powiem tylko jedno - bądźcie sobą.
Jestem straszną perfekcjonistką dlatego nie prowadziłam tego bloga w ostatnim czasie.Stwierdziłam,że powrócę w wielkim stylu z lepszym sprzętem bo to jest właśnie problem.Mam wyobrażenie tego miejsca,mega profeska,zdjęcia w super jakości,które pokazują to co chce uwiecznić.Planuje również coś nagrywać.No ale sprzęt,mam tylko aparat w telefonie,który za dobrych zdjęć nie robi.
Teraz stwierdziłam,że jednak nie będę czekać.Na pewno zbieranie na porządny sprzęt zajmie długo ale już to walę.Brakuje mi pisania,patrzenia na statystyki,przerabianie wyglądu bloga itp.Nie będzie to tak jak chce,nie będzie zdjęć w super jakości.Niedługo mam możliwość zmiany telefonu na lepszy więc na pewno będzie bardziej przejrzyście,nie na tyle ile chce ale to już coś.Powoli,małymi krokami będę rozwijać tego bloga.
Również na facebooku chce więcej umieszczać niż informacje o postach na blogu.Będzie tam więcej aktywności niż tu na pewno bo facebooka mam wszędzie a nie wyobrażam sobie pisania postu na telefonie.

Jak na ten czas mam trochę pisania - o zestawie do robienia paznokci żelowych,łupy lumpowe,włosy jak i to co robię ze swoim ciałem.Jest tego,spodziewajcie się mnie tu.



You Might Also Like

0 komentarze