Recenzja

Nowy zakup - buty od DeeZee.

sobota, lutego 07, 2015

W ostatnich dniach stycznia na DeeZee pojawiły się przeceny,dość spore.


Ceny botków spadły ogromnie,z czym też ich dostępność.Potrzebowałam butów na sobotni Festiwal im. Szymona Czecha,więc postanowiłam zaryzykować i zamówić botki na DeeZee.
Trudno było mi jakiekolwiek dobrać ponieważ wszystko już było "przetrzepane" a na moje nieszczęście rozmiar,który noszę schodzi pierwszy.Ale znalazłam,ostatnią parę z magazynu.




Nie są to buty całkowicie idealne takie jak chciałam.Podążają również za dzisiejszą modą,ale się tym nie przejmowałam bo ogromnie mi się podobały.Nie posiadałam jeszcze żadnej tego typu pary butów,więc byłam nakręcona.
Po pierwszym zamówieniu (trampki na platformie ---> notka) bałam się trochę zamawiać z tej strony.Dlaczego?Bardzo szybko mi się rozleciały.No niby trampki,wiem,że nie będą trzymać długo iwgl ale..założyłam je raz i miałam już rozklejone.Posiadam parę trampek,które mam 3 lata i dalej są dość dobre,,jeden był nawet w jeziorze (XD),a tu - jeden dzień. 
Po pierwsze - Paczka dostarczona była z opóźnieniem.
Drugie - Jeden but jest po prostu niedoklejony.Klej widocznie nie dostał się tam gdzie powinien,wyleciał na piętę.Oczywiście - po całym dniu chodzenia w nich to się gorzej rozkleiło.
Na zdjęciu tego dobrze nie widać,niestety.
Buty ogólnie wyglądają na okropnie słabe.Są mega lekkie,co jest aż dziwne.Są wygodne,jednak ciut się obawiam,że 100 zł pójdzie na stracenie.Obcas i cała platforma jest z podobnego materiału,z którego wykonuję się podeszwy do creepersów.

Opis : 
1.Materiał : skóropodobny.
2.Wysokość obcasa - 9,5 cm.
3.Wysokość buta : 11 cm + 9,5 cm obcas.
4.Cena : Przed przeceną - 159 zł, po przecenie i ile zapłaciłam - 95,40 zł (przesyłka gratis).
5.Zapięcie : Wsuwane.

Najbardziej bałam się,że materiał z jakiego są wykonane te buty będzie okropnie się..świecił.Wolałabym aby były matowe,ale ogólnie jest znośny,nie przeszkadza mi.


Nie dzwoniłam,nie pisałam na temat tej rozklejonej pięty.Szczęście,że to nie jest aż tak problematyczne i pozwala mi po prostu samodzielnie je skleić.Bardzo wygodnie się w nich chodziło,nie było żadnego problemu,nogi mnie też nie bolały.Nogi świetnie się w nich prezentują.
Po prostu - trzeba o nie dbać.

Dziwnie moja noga wygląda,ale ok XD 
Jednak jak to ja,nie mogę się nacieszyć z nich tak jak chciałam.
Po koncercie pojechałam do Magdy na noc.Następnego dnia gdy schodziłam na dół,by już się ubrać i pojechać do domu (zaraz mieli być rodzice)..no..po prostu spadłam ze schodów do takiego stopnia,że mam skręcony staw skokowy (powszechnie skręcona kostka) i muszę do końca lutego nosić stabilizującą ortezę stawu skokowego xD TAK,ZGADZA SIĘ,niestety.Nawet nie mogę w nich chodzić XDDD Rada od Cioci Ell - uważajcie na schodach.

Skarpetki arbuziki,kocham.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Meeeeh, dlatego boję się kupować tam buty, mimo, że mają tak przepiękne! Mam kilka upatrzonych modeli, aczkolwiek wiele z nich po prostu... Ma ten sam materiał co creepersy, a ja nie chcę tracić stówy, którą równie dobrze mogę wydać w CCC.
    Jednak buty są prześliczne, a jeżeli wygodne i nóżki nie bolą, to po prostu idealne. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przerażona kiedy zobaczyłam tą podeszwę xD własnie ze względu na to,że jest podobna do creepersów bo wiem co się z nimi może stać XD
      Jeżeli masz możliwość kupienia na miejscu to radze to.Ja miałam problem co do rozmiaru,bałam sie czy nie przyjdą za dużo czy za małe.Zawsze jest lepiej je zobaczyć,przymierzyć iwgl.
      Ja jestem maniaczką zamawiania butów i ubrań przez internet,zawsze wszystko sprawdzam,opinie i te sprawy.Zawsze wszystko było dobrze, atu prosze bardzo.
      Myślałam,że DeeZee to już taka solidniejsza strona,taka profeszyn.A dostałam rozklejone buty.Zawiodłam się na nich.

      Usuń
  2. Droga Klaudio,

    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego sklepu. Jest nam bardzo przykro, że otrzymałaś od nas wadliwą parę obuwia. Przekazaliśmy już pracownikom Działu Realizacji Zamówień, by z większą uwagą sprawdzali produkty przed wysyłką. Uprzejmie informujemy, iż każdy zakupiony w naszym sklepie produkt można bez najmniejszych problemów zwrócić lub reklamować. Wszelkie uwagi na temat jakości naszego asortymentu są dla nas bardzo cenne, dlatego zachęcamy wszystkich naszych klientów do korzystania z Biura Obsługi Klientów.
    Ubolewamy nad Twoim skręconym stawem skokowym i życzymy szybkiego powrotu do zdrowia!

    Pozdrawiamy,
    Zespół DeeZee.pl

    OdpowiedzUsuń