zdjęcia

Zimowa sesja - Styczeń 2015.

środa, stycznia 28, 2015

W niedziele odbyła się moja pierwsza sesja w 2015 roku C:


Nie miałam żadnych planów tego dnia,Magda zaproponowała mi wyjście na spacer i porobienie zdjęć.Trzeba przyznać,że było ciężko.Ciągle padał śnieg na nieszczęście prosto w twarz,dodatkowo przemokły mi buty.Musiałam też cały czas sprawdzać czy się nie rozmazałam,ponieważ miałam mocny makijaż.Tak jakoś ostatnio mnie wzięło na ostre,mocne i ciemne makijaże.No i wtedy idealnie pasował do klimatu przez co te zdjęcia mi tak bardzo się podobają.Poczułam się jak Bogini Zimy 8---) O to najlepsze (moim zdaniem) z nich.Oczywiście musiałam je poprzerabiać na różne sposoby.







A na koniec gif xD


---
W najbliższym czasie pojawi się notka z kolejną sesją oraz butami,szczegóły pojawią się później c:

You Might Also Like

0 komentarze