P L A G I AT - " Ściągasz od Alex" - bul dópy na asku.

niedziela, listopada 17, 2013


Z SERII : HEJTY I ZARZUCONY PLAGIAT.

Nie pierwszy raz dostałam " pytanie " o tym całym moim " ściąganiu " od artystki z Polski , która prowadzi bloga - ALEXOWO.
Link do pytania : K L I K
Postaram się poszukać reszty i wcześniejszych obelg w moim kierunku. Otóż to dowiedziałam się, że moje notki są żałosne jak i cały blog, moje prace, a dokładnie ich temat i główna myśl jest żałosna, ogólnie to wszystko NAWET GWIAZDKĘ CZY KROPKĘ RYSUJĘ DOKŁADNIE TAK JAK ALEX.
Serio...? xD
Przypadkiem zamknęłam  kartę z askiem i nie chce mi się teraz już ponownie przewijać, udało mi się tylko dwa skopiować.
Otóż to cała ta sytuacja mnie mega śmieszy. Ten ktoś narzucił mi plagiat porównując prace Alex do PRAC SPRZED 2 LAT. Nawet ten ktoś czytał i oglądał całego tego bloga, od początków. No i stwierdził, że to jest żałosne : ----- ) skoro mu się nie podobało to po co się męczył i czytał WSZYSTKIE 150 *chyba* POSTÓW? JESUU JAKI MÓZG XD
Nie obchodzi mnie to. Ja nigdy nie próbowałam kopiowac Alex i kogokolwiek.
Wisi i powiewa.
Ale też nie pozowlę pisać / mówić o mnie w taki sposób. Jeśli jeszcze raz ktoś coś takiego mi narzuci USUNĘ PYTANIE. I nie tylko pytanie. Nie życzę sobie tego mimo, że to nie jest koncert życzeń.

Żegnam, dobranoc.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń