Zmiany. + ważne info.

niedziela, listopada 17, 2013

Mam w planach zmienić ( znów ) trochę wygląd bloga oraz dodawać jakieś tematyczne notki np. na temat Azjatyckiej mody itp. Chcę dodać to do bloga by był bardziej atrakcyjny, że tak nazwę. Oraz ciekawszy. To także mi pomoże w zmianie mojego wyglądu. Dlaczego? Będę starać się zbierać na dany temat ( np. subkultury, makijażu ) informacje co także trochę mi pomoże.
I ważna informacja :
Z moim komputerem nie dzieje się za dobrze a to za sprawą mojego geniuszu przez co... po prostu nie działa.
Teraz musze dzielić się razem z rodzicami ICH laptopem więc nie często też będzie trafiał w moje ręce. Z tego powodu notki mogą się opóźniać, pojawiać się też mogą nie za często dlatego, że też mam bardzo dużo nauki. Ale prosze się nie martwić i jeżeli Wy ( czytelnicy mojego bloga, jeśli jacyś wgl są ) nie często zobaczycie tutaj notki proszę nie rezygnować z pojawiania się tutaj bo ja nie mam zamiaru z niego rezygnować i zaniedbywać. W miare możliwości jakakolwiek notka w stu procentach tu zagości. Można się ze mną kontaktować za pomocą aska : http://ask.fm/Elifia69 . Na tym portalu jestem codziennie.
Życzę miłej nocy.

You Might Also Like

0 komentarze