Z dnia

Kino.

wtorek, listopada 19, 2013

Jutro czeka mnie bardzo fajny dzień, jedziemy z klasą do kina 8 )


Oczywiście musił być podstęp.... za to, że jutro jedziemy przez dwa tygodnie zamiast godziny wychowawczej mamy polski 8 ) szkoły są dla dzieci. O tak. Raz nam odpuścili i musimy jeszcze za to " płacić " no cóż nic nie ma za darmo : ---- )
Miałam kłopoty z pomysłm na out. Jednak stwierdziłam, że pójdę na łatwiznę i ubiorę zwykłą czarną koszulkę, spódnicę w gorszki, oczywiście rajstopki i zakolanówki. Do tego glany. No cóż jeszcze nie wybrałam się do sklepu w poszukiwaniu butów a ja jestem wybredna więc czuję, że w tym naszym Olsztynie nic nie znajde. No cóż, znalazłam buty na necie ale zzagranicy 8 ) co ta Klaudia to ja nie wiem. Ale już niedługo będę zamawiać rozpychacze. 2 mm i 3 mm. 2 - skrzydełka czarne a 3 - spiralka niebieska, ale taka ...taka inna no jesu xD Wczoraj cały wieczór gadałam z mamą o kolczykach i tunelach... na tunele się zgodziła ale septum nie podaruje. " WSZYSTKO TYLKO NIE TĄ KROWE " no i co zrobisz. Mogę zrobić sobie nawet w policzkach ale o septum mogę zapomnieć xD Że akurat kolczyk, na którym mi najbardziej zależy. Coś się wymyśli, ważne, że mogę zacząć rozpychać. 
Mam zamiar przerobić kilka ciuchów. Dobra więcej niż kilka. Doszyć jakieś dodatki.. podpasować pod mój gust i oczekiwania. Dużo ciuchów nie musiałabym wywalać. Bo większość nie jest wcale.. aż tak tragicznych, trzeba po prostu dopracować, dodać i będzie dobrze.

- - -
Poszperałam trochę na swoim koncie na yt i znalazłam dużo starych piosenek, których obecnie słucham. I tak gdzieś już z 2 dni. No kocham , kocham. Nawet znalazłam piosenkę, którą sobie ostatnio przypomniałam i cały czas nuciłam w głowie ale za nic w świecie nie pamiętałam tytułu , a tu o, znalazłam.
Wgl to jestem debilem, ciotą i frajerem. Wczoraj i też DZISIAJ pisałam na dzisiaj *lol* referat z fizyki i źle zapamiętałam temat referatu i źle napisałam. Siedziałam z tym tyle czasu szczęście, że skanpnęłam się w odpowiednim czasie. A potem siedziałam do późna i przepisywałam... no masakra. Jestem zmęczona ; 3 ; 
No cóż, lece się wykapać, plusk , plusk i coś zjeść. WIEM, nie powinnam jeść o tej godzinie ale nie zjadłam kolacji xD W cycki pójdzie ~
Dobranoc ^ ^

You Might Also Like

0 komentarze