zdjęcia

Sesja z Magdą i Hanią + Olsztyńskie Dni Fantastyki.

sobota, października 11, 2014

Dzisiaj wybrałyśmy się z Madzią i jej koleżanką na sesyjkę :')

Jakie pućki :'(
Dawno nie robiłam sobie żadnych zdjęć.Potrafiłam cykać je sobie codziennie a teraz nic co jest dziwne.No nie mam czasu.Jako,że Magda ma dobry aparat postanowiłyśmy,że zrobimy to porządnie,hihi.Oczywiście się ogarnęłam (chociaż raz) i wyglądałam pięknie.Te zdjęcie takie piękniejsze jak ja taka cudowna,hihi.Przekonałam się razem z tym również do koloru moich włosów.Otóż na ten temat napisze w kolejnej notce,nie będę mieszać z sesją.Nie dostałam jeszcze wszystkich zdjęć,wstawię te co mi się najbardziej podobały :''')





Nie zabrakło również głupich XD



Ja po prostu kocham te zdjęcia.Nawet te głupie.Są cudowne i wcale nie wymazywałam sobie krost w xiuxiu (co dowodem są głupie foty,są bez filtrów).To są chyba moje najlepsze zdjęcia jakie miałam.Dziękuję serdecznie mojej kochanej Madzi za to cudo ♥

No i jeszcze Olsztyńskie Dni Fantastyki.
Zabrałam się tam tylko dlatego,że miałam tą sesje.Ogólnie planowałam iść.Jutro niestety nie idę,a może stety.Szczerze powiedziawszy to dupy mi nie urwało (jak to Olsztyn).Nie mówię,że to ma wyglądać coś jak rodzaj jakiegoś wielkiego konwentu ale...no mogli się bardziej postarać.Dla mnie chyba najbardziej pocieszną rzeczą jest to,że dostałam fajną plakietkę XD
Zdjęcie z Instagrama : obserwuj mnie tu - ELIFIA69
A jeżeli już mówimy o konwentach to mam coś do ogłoszenia.
Być możliwe (90%),że pojawię się na HELCONIE IV W WARSZAWIE (25-26 października) ! ♥ Po prostu modle się (właściwie to nie wiem do kogo ale to "powiedzonko" idealnie pasuje) alby się udało.Nie planuje przyjechać ubrana tak...zwyczajnie czy coś.Będę w jakiegoś rodzaju Cosplay'u ale jeszcze nie powiem co planuje,spróbuję coś napisać na ten temat notkę.Powiem tylko,że wymaga wiga i będzie to niezbyt wesoły cosplay,bardzo ciemny ale myslę,że ciekawy.Mam około 2 tygodnie,to mało ale myślę,że dam rade.Jeżeli uda mi się pojechać (razem z Werą i Agniesią ♥ ) to będziemy miały room'ik.Zostaniemy na cały konwent.
No i ostatnia,wazna kwestia.
Otóż to dawno nie było notki.Nie moja wina ale szkoła jest ważniejsza.Technikum to juz poważna sprawa (zwłaszcza przedmioty zawodowe,budowlanka pozdrawia).Teraz już ogarnęłam szkołę,zostaje tylko nauka więc mam trochę więcej czasu.Postaram się pisać notki regularnie.Mam nadzieje,że ze mną zostaliście ♥

You Might Also Like

0 komentarze