Paczka od Deezee - nowa miłość.

sobota, czerwca 14, 2014

Witam moich czytelników!
W ostatnim czasie nie pojawiała się żadna notka co było spowodowane szkołą i innymi sprawami,których nie można było odłożyć na później by napisać najpierw notkę.
To jest coś o czym koniecznie trzeba napisać.
PACZKA Z DEEZEE ♥

Poszukiwałam od dłuższego czasu trampek z grubą podeszwą/na platformie od 3 cm w górę.Jakoś nie podobają mi się te,które są niższe.Ja jestem zakochana w wysokich butach i nie tylko takich jak creepersy ale i uwielbiam na wysokim obcasie typowe,kobiece botki czy coś podobnego (że tak nazwę).No i ja też mam swoje wymagania,jak to ja.Jednak jestem kupcem,kimś kto pozwala sprzedawcy zarabiać więc mam do tego prawo by but i każda inna rzecz zamówiona była idealnie pod moje gusta i oczekiwania.

Przykłady butów bardziej "kobiecych" wpadających w moje gusta.
Kilka miesięcy temu znalazłam na innej internetowej stronie trampki za kostkę o 4,5 cm podeszwie.Zakochałam się w nich.Jednak nastała taka sytuacja,że zanim mogłam zamówić ten konkretny model został sprzedany i nawet nie można go było wyszukać.Załamałam się.Zaczęłam szukać na takich stronach jak allegro.pl a nawet zalando.pl.Na allegro były same,które mi się nie podobały albo było poniżej 3 cm.Na zalando znalazłam,już miałam zamawiać.Jednak jeszcze sprawdziłam Deezee.I bum!Znalazłam te piękne trampki w bardzo odpowiadającej mi cenie 69,00 zł (z przesyłką 82,00zł).Ale,że miałam wielkie szczęście i do tego dnia kończyła się 20%-owa obniżka na trampki po wpisaniu konkretnego kodu,z którego skorzystałam i z przesyłką zapłaciłam tylko 68,20 zł ! Było to dla mnie jak wygranie z rakiem XD

Trampki z zalando.(Nie mogłam odszukać zdjęcia pierwszych butów jakie miałam zamówić)

Miałam mały problem z dostarczeniem paczki.Nie doczytałam dokładnie (co jest moim błędem i nie obwiniam za to osób,które tam pracują i są włączone w sprzedaż towaru/wysyłanie) informacji,że muszę wysłać przelew.TAK.To może wydawać się głupie ale wybrałam kuriera.Zazwyczaj płaciłam przy odbiorze.Zorientowałam się dokładnie przedostatniego dnia wpłaty kwoty przelewem.Szybko moja mama ostatniego dnia z samego rana wysłała.Kolejnego dnia miałam już informacje o wpłacie i zaksięgowaniu przelewu oraz wysłaniu paczki.Następnego już przyszła paczka! Z czego jestem ogromnie zadowolona gdyż zawsze jak coś zamawiałam paczka przychodziła od 3 dni w górę.Także Deezee nie kłamie iż buty wysyła w jeden dzień.To jest bardzo duży plus.
Buty były bardzo solidnie zapakowane.Do butów dostarczono również (moim zdaniem) uroczą wizytówkę i kartkę z rabatem.Mam słabość do takich rzeczy,to się może wydawać głupie bądź dziwne ale wyjątkowo mnie cieszy XD Dołączono także kartkę o dowodzie zakupu/protokole zwrotu/reklamacji.



Są takie jakie miały być.JEDNAK jest jedno ALE.Na stronie było napisane,że platforma buta ma 4 cm.Ja po sprawdzeniu zobaczyłam,że moja ma tylko 3,7 cm.Nie ma dużej różnicy,na stronie może było zaokrąglona liczba jednak jestem człowiekiem,który dba o szczegóły.Nie przeszkadza mi to zbytnio,nie mam zamiaru ich zwracać,wypisywać dziwnych e-mail'i oraz nie psuje to mojej dobrej opinii na temat tej strony.

Te trampki to po prostu moja nowa miłość.Jeszcze z jakiś czas po przymierzeniu w nich chodziłam po domu XD


Ogólnie o Deezee wiedziałam już od dłuższego czasu, gdyż szukałam creepersów a na owej stronie się pojawiają.Mają bardzo duży wybór modeli.Praktycznie wszystkie mi się podobają.Po prostu większość wpada w mój gust co mnie bardzo cieszy.Nie jest dużo stron (na terenie Polski) z takim obuwiem.Chodzi mi tutaj o platformy.Jest ich szeroki wybór.
To na pewno nie jest ostatnia moja paczka od Dezzee.
Gorąco polecam tą stronę.
Dziękuję !



You Might Also Like

0 komentarze