zdjęcia

Wiosenna sesja zdjęciowa - 24.04.2015

środa, maja 06, 2015

Witam wszystkich po bardzo długiej nieobecności.
Szczerze powiedziawszy nie myślałam często o blogu przez problemy jak i zmiany,które nastały w moim życiu.Zbliżają się wakacje,,ja powoli ogarnęłam i uporządkowałam to co miałam i w najbliższym czasie mam zamiar dodawać jakieś posty.Jednak nie jestem w stanie powiedzieć czy częstotliwość postów będzie taka sama jak rok temu.Nie ma co ukrywać,w tym roku moje wakacje będą inne,mam już praktycznie pierwszy miesiąc zaplanowany.Jednak czas pokażę jak to będzie wyglądało.Nie mam zamiaru z bloga rezygnować,postaram się przywrócić mu dobry obrót :--)


---


Ostatnia sesja odbyła się pod koniec stycznia.Śnieżek i te sprawy.
Poniższa była planowana od dłuższego czasu,lecz pogoda na to nie pozwalała.Tego dnia również nie było pewne,bo co jakiś czas się za oknem zmieniało.Jednak wybraliśmy się i efekty tego są bardzo dobre.Zdjęcia zostały zrobione w Olsztynie na Starym Mieście.




Moje ulubiona i najlepsze zdjęcia :






Oczywiście nie zabrakło też moich najlepszych min 



You Might Also Like

0 komentarze