Kosmetyczne

Moja pielęgnacja włosów

niedziela, grudnia 13, 2015

Witam c:



W dzisiejszym poście opowiem Wam o pielęgnacji  moich włosów.W ciągu roku (rok 2014)moje włosy bardzo osłabły,większość powypadała.Naturalnie mam bardzo proste i oklapnięte,a po regularnym, nadmiernym wypadaniu wyglądałam okropnie.Było to efektem,że bardzo dużo działo się w moim życiu,za dużo stresu,emocji i taki tego efekt.Przez ostatnie pół roku zainwestowałam w lepsze szampony i odżywki.Moje włosy są teraz mięciutkie,nie plączą się,końcówki są w dobrym stanie oraz ładnie się błyszczą.Nauczyłam się trochę panować nad emocjami,jestem dalej w trakcie,że tak powiem "leczenia".A o to produkty,które wpłynęły pozytywnie na moje włosy.

Przede wszystkim moja inwestycja zaczęła się od szamponu.Na samym początku stosowałam Nivea Long Repair.Byłam bardzo z niego zadowolona.Jego koszt to około 13 zł.Potem gdy byłam w Rossmanie wpadłam na przecenę szamponów z Isany,kupiłam Intensiv Pflege za jakieś 4 zł.I to było to.Wydajny,tani i lepiej działał na moje włosy niż Nivea.Obecnie używam tego w zielonym opakowaniu Ansatz Spitzen.Gorąco polecam.Nawet jeżeli się nie sprawdzi to dużo na tym nie stracicie.Normalnie kosztuje on około 5-6 zł.
Ważne jest też to w jaki sposób myjemy włosy.W Chinach (jak się nie mylę) szampony służą tylko do skóry głowy,a włosy "myje się" odżywkami spłukiwanymi.Stosowałam ten sposób,moje włosy bardzo to lubiły.Kiedy wchodziłam pod prysznic najpierw moczyłam włosy,nakładałam odżywkę mniej więcej od ucha i spinałam lekko do góry.Jak już zrobiłam wszystko co trzeba ściągałam spinkę,lałam trochę szamponu na dłoń i wcierałam delikatnie w skórę głowy.Potem wszystko spłukiwałam.Nakładałam odżywkę przed wszystkimi czynnościami pod prysznicem by dać jej wchłonąć przez ten czas we włosy.
Włosy zawsze moczę pod letnią wodą jak i je w takiej spłukuje.Teraz myję szamponem i skórę głowy jak i włosy.Nie szoruję,nie kołtunie niepotrzebnie tych włosów.Robię wszystko delikatnie.



Następnie zainteresowałam się olejowaniem.To bardzo dobrze wpływa na kondycję włosów jak i na naszą cerę.Rozglądałam się w Rossmanie za jakimiś odżywkami i wpadłam na olejek arganowy Bioelixire Argan Oil za 9 zł.Myślę sobie pewnie słaby,ceny olejków arganowych sięgają nawet 100 zł.Ale to nie duży wydatek,więc spróbowałam.I on także dobrze się sprawdza.Ma piękny zapach,włosy są mięciutkie jak piórko,nie obciąża ich a to dla mnie jest ważne bo mam oklapłe włosy.
Po umyciu,osuszeniu ręcznikiem i rozczesaniu stosuje na same końcówki.Dodaje go trochę do mojego kremu do twarzy.Dodawanie olejków do naszych kremów bardzo odżywi i nawilży skórę,tym sposobem możemy łatwo pozbyć się suchych skórek.Oczywiście przy regularnym stosowaniu.Ja już wykończyłam pierwsze opakowanie i na pewno kupie drugie.




Na różnych blogach jak i grupach z poradami dotyczących włosów napotkamy się z odżywką Jantar.Ma ona wzmacniać włosy i pomagać rosnąć.Stosuje się ją codziennie przez około 3 tygodnie.Jej cena jest tak do 13 zł,raz za taką cenę kupiłam w aptece,zaś drugi raz w bieronce za 9 zł.Nie dziwię się czemu jest tak polecana i lubiana.Dzięki niej pojawiły się tak zwane baby hair oraz urosło mi kilka pojedynczych włosów w miejscu gdzie nigdy mi nie rosły,mam na myśli dokładnie na środku czoła,łysy placek,który w rzeczywistości jeszcze bardziej widać niż na zdjęciu.



Przed stosowaniem Jantaru w miejscu zaznaczonym kółkiem nie rosły żadne włoski.

Kolejną odzywką jaką kupiłam jest Pantene Pro - V błyskawicznie regenerująca odżywka w sprayu bez spłukiwania za jakieś 13 zł na przecenie w Rossmanie.Najbardziej takie lubię.Te spłukiwane są dobre,jednak nienawidzę nakładać tego,czekać aż wchłonie,znów moczyć te włosy itp,stosuje je kiedy mam na nie ochotę.
Zawsze nią spryskiwałam włosy po umyciu i osuszeniu oraz rano,ponieważ łatwiej mi było po nocy rozczesywać włosy.

Wspomnę też,że od bardzo długiego czasu (jak na mnie) nie farbuję włosów.Wcale,ani zwykłą farbą,czy szamponetką.Daje moim włosom odpocząć.Również je zapuszczam,marzą mi się długie włosy,więc po prostu dałam im spokój aby sobie rosły.

 Jestem także w trakcie testowania odżywki z Joanny,nie napisałam o niej,ponieważ jeszcze za mało jej używałam by cokolwiek o niej powiedzieć.
Jeżeli chodzi o  kosmetyki BIO,stu procentowo naturalne i bez silikonów to nie stosuje.Z nimi jest tak,że nie każde włosy je lubią.Używałam takiego szamponu i odżywki..moje włosy tego nie polubiły,były bardzo szorstkie i się plątały.Wolę już użyć kosmetyków z silikonem bo dobrze na moje włosy działają.Nie zniechęcam Was tym,kupujcie takie produkty śmiało,podzielcie się ze mną nimi,które były dla Was najlepsze.Ja również je wypróbuję.Może akurat na coś trafię.

I tak o to kończymy ten post,na pewno będę go aktualizować jak znajdę coś nowego.A jakie produkty Wy stosujecie? Które kochacie i za co?
Piszcie w komentarzach c:




You Might Also Like

0 komentarze