Kosmetyczne

Recenzja podkładu Revlon Color Stay

niedziela, grudnia 13, 2015

Witam
W dzisiejszym poście pomówię o znanym podkładzie - Revlon COLORSTAY.

Źródło : http://portkosmetyki.pl

W ofercie na stronie Crazy Diamond ( i na Kosmetykach z Ameryki też jak się nie myję) tego podkładu znajdziemy 12 kolorów do skóry tłustej i mieszanej oraz normalnej i suchej.Z tego co mi się wydaje kolorów jest więcej.

Zacznijmy od podstaw,gdzie kupiłam,jaki kolor oraz cena.

Podkład kupowałam w drogerii internetowej Kosmetyki z Ameryki.Był wtedy w przecenie,zapłaciłam 21.99 zł.Normalnie kosztuje tam 27.99 zł.

W drogerii Rossman w Olsztynie podkład kosztuje około 70 zł.Ceny podejrzewam są takie same w każdej drogerii stacjonarnej w każdym mieście.Także jest duża różnica cenowa.

Podkład jest w szklanym opakowaniu co jest nie wygodne w podróży.Nie posiada pompki,jest po prostu zakręcany.

Bałam się,że dużo podkładu zostanie w słoiczku jednak ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu w środku została bardzo mała ilość produktu.


Kolor jaki wybrałam to 150 Buff dla cery tłustej i mieszanej.



Opis produktu na stronie :
"Nowa formuła podkładu zawiera SoftFlex,opatentowany przez Revlon kompleks zawierający nowoczesne polimery,które ułatwiają aplikacje zwiększając równocześnie uczucie komfortu.Podkład został wzbogacony o ekstrakty roślinne i proteiny jedwabiu,sprawiając,że utrzymuje się na skórze o wiele dłużej,nawet do 24 h,eliminując uczucie napięcia skóry.

Zalety podkładu :
  • skóra wygląda naturalnie i nieskazitelnie,
  • podkład długo się utrzymuje,nie ściera i nie zostawia śladów na ubraniach,
  • efekt utrzymujący się do 24h,
  • beztłuszczowy,
  • pozostawia satynowe wykończenie,
  • idealnie się rozprowadza,zapewniając uczucie komfortu dzięki zawartości lotnych silikonów,
  • składniki rozpraszające światło optycznie wygładzają skórę,
  • filtry słoneczne chronią skórę przed promieniami słonecznymi."
No i dalej jeszcze jest napisane,że zawiera witaminę A i E.

Od razu jedna uwaga - jeżeli nakładacie podkład pędzlem to przed aplikacją należy lekko go zmoczyć i dopiero nabrać produkt,tak samo postąpiłabym z gąbeczką.To spowoduje,że podkład nie będzie tak wchłaniał się w pędzel i więcej zaaplikujemy na twarz.Po tym produkcie pędzle należy myć po każdej aplikacji bo później tego nie domyjesz.Nie umyłam pędzla jednego dnia to potem cały wieczór następnego doprowadzałam do porządku mojego Hakuro.

Konsystencja podkładu jest bardzo miła w dotyku,przyjemnie się go aplikuje na twarz i ma ładny zapach.Nie każdemu on się będzie podobał,ale mi bardzo pasuje.Nie jest ciężki i nie czuć go na skórze.Nie powiedziałabym,że ma satynowe wykończenie,dla mnie bardziej matowe.Zgodzę się z tym,że skóra wygląda naturalnie,kolor idealnie do mnie pasuje,wtapia się ładnie w skórę i nie robi maski.Co do jego krycia,jak na moją problematyczną cerę sprawdza się bardzo dobrze,jednak wgl nie radzi sobie z moim nosem,tak jakby podkład się na nim ślizgał,muszę dużo się napracować by coś na nim zaaplikować.Nie zapycha porów, oraz nie wchodzi w nie i ich nie uwydatnia.Nie wywołał na mojej cerze nowych wyprysków ani nie podrażnił.Oczywiście trwałość podkładu również zależy od pudru sypkiego lub prasowanego,którym utrwalacie.Podczas stosowania pudru ryżowego z Ecocery (niedługo napiszę jego recenzje) podkład trzymał się średnio.Przy innym pudrze,dokładnie przy Constance Carroll Compact Refill Powder (kolor 17 Light Translucent) Colorstay wyglądał cudownie,długo się trzymał i matowił skórę.Jako bazę używam kremu nawilżającego od Soraya,który nie gryzł się z podkładem.Jeżeli chodzi o ślady na ubraniach to nie ma takiego produktu do twarzy,który nam nie zostanie chociażby przy ściąganiu bluzki,ale przy kominie nie zauważyłam pomarańczowych śladów.

A teraz jak prezentuje się na mojej skórze.


PODKŁAD* XD Błąd,którego już mi się poprawiać nie chciało
Jak widać podkład wygląda bardzo naturalnie,na zdjęciu nie jest on przypudrowany.Nie radzi sobie z większymi zaczerwieniami ale przy pomocy korektora efekt jest zadowalający.

Na pewno polecam ten produkt,ALE tylko przy kupnie w drogerii internetowej.
Przy mniej problematycznej cerze,dobrze dobranej bazie i pudrze będzie wyglądał idealnie,naturalnie i świeżo.

You Might Also Like

0 komentarze