Recenzja

Płyn Afronis - to jest to!

czwartek, sierpnia 20, 2015

Witam po tak długiej nieobecnośći.
Planowałam w wakacje trochę bardziej ogarnąć bloga,przyłożyć się do niego ale trochę się w moim życiu pozmieniało co bardzo wpłynęło na te wakacje.Cały czas coś się dzieje,gdzieś jeżdżę,a to praca a jak znalazłam czas jakoś tak nie mogłam się przełamać,nie miałam weny do pisania, ale udało się i tak do Was powracam.
W najbliższym czasie pojawi się :

1,Recenzja pędzli Hakuro.
2.Recenzja paletki Makeup Revolution Palette Iconic 3.
3.Gorset od Restyle.
4.Prodykty do włosów i moja kuracja.
5.Wątek o szkole.

A teraz przejmdźmy do dzisiejszej notki na temat płynu ''Afronis''.






Afronis jest płynem lecznicym do skóry,który jest stosowany pomocniczo w trądziku pospolitym.

Skład :
- mentol racemiczny,
- rezorcyna,
- kwas borowy,
- tymol,
- etanol + woda oczyszczona,

Lek ma działanie przeciwbakteryjne,słabo znieczulające i przeciwświądowe.
Produkt ten jest do stosowania zewnętrznego.
Po dokładnym umyciu i wysuszeniu twarzy ręcznikiem,odczekać kilka minut dla uniknięcia drażniącego.Następnie zwilżyć wacik i przemywać miejsca wyłącznie chorobowo zmienione.
Preparat stosować 1-2 razy dziennie w zależności od objawów chorobowych.
W przypadku nadmiernego wysuszenia i złuszczenia się skóry należy zmniejszyć częstotliwość stosowania preparatu.
Cena - do 13 zł (ja zapłaciłam 12 z gorszami)

Ten produkt to jest coś czego szukałam od dawna.Jest dość tani,przede wszystkim DZIAŁA i nie jest jakimś domowym eksperymentem/sposobem tylko normalnym lekiem aptecznym.Oczywiście sprzedawany bez recepty.Ja stosuje go 2-3 razy dziennie na całą twarz,mam bardzo tłustą cere,więc taka ilość nie przesusza mi skóry.
Radzę działać zgodnie z zaleceniem producenta,mam na myśli efekt pieczenia.Kilka razy zapomniałam się i nie odczekałam, tak piekło,że łzy mi leciały.Jest bardzo ożeźwiający,zapach bardzo intensywny ale nie utrzymuje się długo.
Pomógł mi z najgorszymi wypryskami,spowodował,że nie wyskakuje ich aż tak dużo jak wcześniej.Efekt zauważyłam już po mniej więcej tygodniu.Oczywiście przy regularnym stosowaniu.

Ja osobiście bardzo polecam,nawet zakupiłam już drugą butelkę.



You Might Also Like

0 komentarze