Ogłoszenie parafialne.

poniedziałek, lipca 14, 2014

Bardzo ważne ogłoszenie parafialne.

Lol XD Musiałam.
Przez ostatnie 3 dni nic nie wstawiałam i proszę się przygotować na to,że może to zostać tak przez jakiś czas.Są wakacje a ja chce z nich skorzystać zwłaszcza,że przez ostatni czas prawie cały czas padało,gniłam w tym domu po prostu mi aż kości wykręcało.Jutro też proszę nie spodziewać się notki,gdyż na 12 idę nad jezioro a potem do Magdy na noc.Notki będę wstawiać różnie.A jak już się pojawi to nie jedna,jak już będę się zabierać za pisanie to będzie ich więcej.Poza tym to też jest jakby część mojej pracy,to też ode mnie trochę wymaga a ostatnio jestem bardzo przemęczona,potrzebuję odpoczynku bo zaczyna mi siadać psycha.Zwłaszcza,że wcale to nie tak,że nie mam pracy - zamówienie na dodatek będę pracować nad swoją własną wystawą.
Proszę się nie bać wchodzić na bloga.Może być tak,że notka się pojawi ale z jakiś przyczyn nie powiadomię Was o tym na moim fanpage'u.


You Might Also Like

0 komentarze