Z dnia

Jeziorko,poprawa fryzury i małe zakupy.

poniedziałek, lipca 14, 2014

Dzisiaj o 13 miałam do fryzjera na małą poprawkę.

Tak,robiłam sobie zdjęcia gdy szłam XD Miałam taki piękny makijaż,ale jezioro mi wszystko zmazało.
Dużo się nie zmieniło.Jak rozpuszczałam włosy nie było widać mi boków co moim zdaniem powinno być trochę niedopuszczalne,gdyż nie po to zgoliłam boki by ich nie było widać.Teraz lekko za ucho je potargam i jest super.Jeszcze pani wyrównała mi grzywkę.Teraz moja fryzura jest po prostu wspaniała.Jeszcze niedługo będzie kolor.Troszkę zmieniłam plany co do farbowania ale kolory takie same.Dzisiaj kupiłam rozjaśniacz.Ogólnie to pani,która mnie obcinała pytała się mnie czy mi włosów nie szkoda XD bo mimo iż to była mała poprawka znów mi spadło dużo włosów.Pytała się mnie tez o moje brwi,chwile z nią o tym rozmawiałam XDDD Ogólnie jeszcze co do fryzury - uważam,że teraz jest lepiej bo ni przeszkadzają mi krótkie włoski,denerwowały mnie.

To co zostało z mojego super makijażu.Wyglądam okropnie,przepraszam XD Ale byłam i jestem trochę zmęczona.

Dzisiaj gdy byłam razem z mamą w Biedronce wpadłam na przecenę kosmetyczek z 17 zł na 5 zł.Taka okazja to sobie pozwoliłam.Ogólnie szukałam jakiejś fajniej,gdyż moje kosmetyki i co najważniejsze pędzle leżą w koszyczku.Ciężko mi cokolwiek znaleźć,wszystko się kilkanaście tysięcy razy przewraca.No i moje pędzle są praktycznie nowe,to nie jest dla nich dobre leżenie na wierzchu,kurz i to wszystko źle na nie wpływa a nie po to je kupiłam by zaraz wywalić.Wszystkie,które najbardziej mi się podobały niestety były tylko ładne ale nie praktyczne.Nie miały zbytnio osobnego miejsca na pędzelki.Nie mam och dużo ale i nie zbyt mało.Jest trochę większa i ma dwie przegrody.W jednej jest lusterko,w drugiej małe kieszonki.Nie mówię,że mi się nie podoba lecz gdybym miała patrzeć na wygląd a nie praktyczne zastosowanie to wybrałabym inną.


Ogólnie to dzisiaj nie miałam się kąpać w jeziorze,gdyż mój strój w pralce.Ale,że miałam krótkie spodenki to dziewczyny mnie przekonały XD Tak bardzo kąpanie się w staniku.Ogólnie to one była już na plaży trochę wcześniej,ja siedziałam jeszcze u fryzjera.Musiałam też wcześniej pójść,gdyż chciałam jeszcze kupić rozjaśniać by mieć już to z głowy i zabrać się razem z mamą samochodem do domu po pracy.Nie chciało mi się wracać do domu piechotą XD

You Might Also Like

0 komentarze