zdjęcia

Brwi na Murderotic.

piątek, lipca 11, 2014

Wczoraj wieczorem gdy szykowałam się już spać,zmywając makijaż natknęłam się na niebieską kredkę z Miss Sporty.Patrzyłam w lustro i na moją grzywkę.Spróbowałam namalować sobie brwi takie jak ma Murderotic (to nic,że niebieska kredka XD ).Stwierdziłam,że czemu by nie robić ich cały czas.


Murderotic jest moją miłością już od początku kiedy wpadłam na jej bloga.Idealna w każdym calu.Ona przekonała mnie,że grzywka ścięta na prosto trochę krócej niż zazwyczaj może świetnie wyglądać.Jej brwi na początku mi się trochę nie podobały nie twierdząc,że do niej to nie pasuje,całokształt był cudowny,nawet nie zwracałam uwagi na to.Jeszcze jakieś pół roku temu mówiłam,że brwi nie zgolę a tu patrzcie.Mówiłam także,że wolę grubsze i zrobione w "naturalny" sposób.Mam na myśli coś takiego jak typowe,standardowe podkreślanie/malowanie swoich naturalnych brwi.
















Szczerze to jedynym problemem przy malowaniu tych bardziej naturalnych,grubszych brwi było to,że nie zawsze wychodziły takie same przy początku nosa.Przez co wydawały się krzywce,co mnie drażniło.Tutaj przy malowaniu tych wszystko wychodzi mi po prostu perfekcyjnie.No i maluje je bardzo szybko,przynajmniej szybciej niż poprzednie.

+ mam zamiar iść jeszcze raz do fryzjera by trochę bardziej wyrównać boki bo ich przy rozpuszczonych włosach nie widać,czego bardzo nie chce XD

You Might Also Like

0 komentarze