Tutorials

Makeup / Eyebrows Tutorial 1.

niedziela, lipca 06, 2014

Damdaradam!
Pierwszy Makeup Tutorial na blogu !



Nie jest to nie wiadomo jak super makijaż,jest on dość klasyczny robiony w ciemnych odcieniach.Przyznam,że trochę się narobiłam obcinając,robią i obrabiając zdjęcia.

Zrobiłam także tutorial jak maluje swoje brwi.Zaczniemy od niego c:



  1. Kredką malujemy zarys naszych brwi.Oczywiście w taki sposób aby one były równe.Mi wystarczy tylko "podstawa".
  2. Brązowym eyeliner'em w żelu maluję "końcówkę" brwi i resztę zarysu.
  3. Wypełniam całe brwi,przy początku grzebyczkiem rozcieram (efekt jakby ombre,nie wiem jak mam to nazwać).
  4. Gotowe 8----)

1.Białym cieniem (ja miałam taki biało-różowy,dziwny ale daje bardzo ładny efekt) maluję po całej powiece i łuku brwiowym.

2.Jasnym fioletowym (lawendowym) maluję po całej powiece i łuku brwiowym omijając kącik oka.

3.Ciemniejszym fioletowym cieniem maluję przy drugim kąciku oka.

4.Kredką o ciemniejszym fioletowym kolorze od poprzedniego cienia(z Miss Sporty) maluję w tym kąciku.Blenduje/rozcieram pędzelkiem.

5.W tym samym kąciku nakładam czarny cień pędzelkiem,blenduje.Maluje również lekko po łuku brwiowym.

6.Malujemy czarnym eyeliner'em kreskę. + tuszujemy,dodajemy sztuczne rzęsy.

----------
Ogólnie to..ja nie umiem tłumaczyć pisząc.Lepiej mi to wychodzi kiedy mówię.Ale niestety,nie mam kamery by to nagrać co mnie cholernie smuci.Mogłabym lepiej to wyjaśnić i pokazać.No ale niestety.Od września,kiedy skończą się moje największe wydatki mam zamiar zacząć zbierać na kamerę C: Nie będę musiała za każdym razem robić zdjęcia.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dziękuję za ten post! Na pewno spróbuję wykonać ten makijaż bo jest prześliczny c: Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń