Z dnia

Odpoczynek nad jeziorkiem.

poniedziałek, lipca 07, 2014

Dzisiejszy dzień był cudowny.
Jaki grubas,lol.
Magda zapytała się mnie czy nie pójdę z nią do szkoły (naszej byłej gimbazy,hehe) po bilans.No mi oczywiście trochę zajęło.Na dodatek budzik mnie nie obudził i wszystko na szybko.Ale spotkałyśmy się i w planach miałyśmy pójść i się poopalać (tylko Magda oczywiście,bo ja tego nienawidzę,ja krem z filtrem 50 + i jedziemy).Jednak było taaaaaaak gorąco,że byłyśmy całe mokre i stwierdziłyśmy,że będziemy się kąpać.Miałam szczęście,że wzięłam strój.Ogólnie nie ruszałyśmy się wgl z plaży,byłyśmy tam 6 godzin.Czyli praktycznie cały dzień XDDD Mnie musiało oczywiście też słońce zgwałcić (opalić,dla mnie jest to niczym gwałt).Spotkałyśmy kilku naszych znajomych,poczytałyśmy gazetki,posłuchałyśmy muzyki.Bardzo leniwy dzień.Zdarzyło nam się kilka śmiesznych sytuacji także XD 

Parufgi.
Dla mnie ten dzień był cudowny,ponieważ w końcu odetchnęłam.Odpoczęłam po dość ciężkiej pracy,z której jestem cholernie zadowolona i dumna.Nie myślałam o tym co będzie,leżałam leniwie na słońcu i lekko przysypiałam.Potrzebowałam tego dnia.Teraz mimo,że się zjarałam (no może nie tak mocno jak Magda) to jestem mega zadowolona.Mam rumieńce jak główne bohaterki w hentai,lololololol.
Jeszcze jak wracałam spotkałam znów swoich ulubionych koleszkuf,łabondkuf.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. A ja dopiero od poniedziałku będę chodzić na plaże, żal :(
    Świetna notka, pieknie wygladasz ;*
    Zapraszam do siebie. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie na Warmii i Mazurach dopiero pojawiła się ładna pogoda.Więc korzystam XD
      Za dużo ciałka mam na udach by pieknie wyglądać.
      Chętnie wpadnę :---)

      Usuń