zdjęcia

Lookbook.

wtorek, lipca 08, 2014

Już od dłuższego czasu posiadam coś takiego jak Lookbook.
Jest to nic innego jak strona poświęcona do pokazywania naszych różnych stylizacji.Ja niestety nie mam zbytnio możliwości by wstawiać codziennie,gdyż nie mam statywu do aparatu przez co zdjęcia robię krzywe.No i też nie ma mi kto zrobić.Wstawiam kiedy mogę.Ogólnie to miałam zamiar już dawno napisać o tym na blogu i również tutaj wstawiać swoje outy.Ale do czasu kiedy uzbieram na lepszy aparat i statyw bardziej będę (znów) skupiać się na Polyvore.

Co do Polyvore - mam zamiar wstawiać na bloga dziennie jeden taki zestaw.Oczywiście i tak wiem,że codziennie nie uda mi się bo też mam swoje sprawy iwgl.Ale myślę,że co jakiś czas,na tydzień,miesiąc mogę takie coś umieścić.Chcę by ten blog był różnorodny i takie rzeczy również na nim się pojawiały.


Wpadłam na pomysł zrobienie swojego Lookbook'a ale nie na zasadzie wstawiania na tą stronę tylko tutaj na blogu.Stworzyć moje outy na np. lato,,jesień,zimę itp.Ale to dopiero później.Teraz niestety nie mam warunków ale myślę,że to dobry pomysł.Będę miała przy tym dużo pracy ale i zabawy xD Zwłaszcza,że lubię takie rzeczy,nawet bardzo.

LINK DO MOJEGO LOOKBOOK'A 

LINK DO MOJEGO POLYVORE 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Też mam ten problem ze zdjęciami - ani statywu, ani fotografa :c A na polyvore kiedyś siedziałam non stop, ale mi się znudziło ;d
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ja o polyvore zapomniałam XD Tak jakoś.Pojawiły się inne stronki,no np. lookbook i pewnie za bardzo byłam podjarana,że zapomniałam o tamtym xD
      Chętnie zobacze,pozdrawiam c:

      Usuń