Wishlista nr. 1

czwartek, czerwca 26, 2014

Na blogu panienki Reny (którego możecie zobaczyć po kliknięciu w obrazek na moim blogu ) i na kilku askach znalazłam coś takiego jak Wishlista.Jest to nic innego jak nasza lista zakupów.Postanowiłam,że sama taką zrobię c:


Jako,że kończę gimnazjum i nadchodzą wakacje stwierdziłam,że mogę pozwolić sobie na ciuchy,dodatki,kosmetyki,itp. w których raczej w moim gimnazjum nie mogłabym się pojawić.Zwłaszcza,że dyrektor przyczepił się moich kresek i to nie raz ~ Gdyby zobaczył mój makijaż jaki chciałabym robić częściej to wywaliłby mnie ze szkoły.
Po części wspomniałam o tym w POSTANOWIENIACH NOWOROCZNYCH.

KOSMETYKI
Pierwsza taką listą rzeczy są kosmetyki,które nawet wczoraj już zamówiłam.Znalazłam dobrą aukcję z kosmetykami,które najnormalniej w świecie można kupić w Naturii czy też Rossmanie.Do tego dorzuciłam pięć pędzelków i grzebyczek.
  1. MANHATTAN SOFT MAT błyszczyk,pomadka - kolor 54L.
  2. MISS SPORTY SWEET BERRY kredka - kolor 130.
  3. EVELINE EXTENSION VOLUME 4D tusz.
  4. ADS EYELINER GEL czarny + brązowy - do tego dwa pędzelki.
  5. W7 SLIDERS balsam owocowy - kolor Cheeky Cherry.
    Pierwszy z lewej.
  6. MANHATTAN LIPJELLY błyszczyk - kolor Party Pink.
  7. BODY COLLECTION BLUSHER SET czterokolorowy róż z pędzelkiem - kolor Dusty Pink.
  8. MANHATTAN PUDER MATUJĄCY W KAMIENIU - odcień Vanillia 70.
  9. RUBY ROSE paleta 18-nastu cieni.
    Zamówiłam paletę o dokładnie takich samych kolorach co na zdjęciu wyżej.
  10. NYC CHEEK GLOW POWDER BLUSH - odcień 653.

WŁOSY
Miałam wiele planów co zrobić z moimi kochanymi włosami z odrostami,które wyglądają jak ombre.Na sto procent będę przycinać i rozjaśniać u fryzjera.Boję się sama rozjaśniać,gdyż,iż,ponieważ jak coś źle zrobię to będę płakać do końca życia ~ 
Chciałam je pofarbować pioktaniną.Dobrze,że zapytałam się o to na Pug'U.Jóki poleciła mi Piankę z Venity,która jest kolejna na liście.Miałam ją już wcześniej.Oto stare zdjęcie po farbowaniu tą pianką.Kupuje dokładnie ten sam kolor co za pierwszym razem.

Wyglądam jak debil ale to nic.I boze te brwi ;_;


Wishlista z ubraniami w kolejnej notce.


You Might Also Like

0 komentarze