9 czerwca 2010r. - MINIONE 4 LATA BLOGA !

niedziela, czerwca 22, 2014


Pamiętam jak to się zaczęło.
Jestem tak zaskoczona po zobaczeniu ile mija już czasu od założenia tego bloga.Postanowiłam przedstawić w skrócie przebieg jego rozwoju.

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?
Zawsze lubiłam jak ludzie patrzą na moje prace i stwierdziłam,że prowadzenie bloga z rysunkami sprawi,że ludzie po prostu je zobaczą.Wiadomo,że jak raz wpuścisz w internet to leci to sobie i nie jest możliwe usunięcie tego w całości.Ogląda go miliony ludzi,nawet więc,wow.
Tata często mi mówił mi o tym : Może załóż jakąś stronkę ze swoimi pracami? itp. itd.No i tak powstał ten oto blog.
Na początku tak jak wspomniałam miał on tylko temat artystyczny.Z czasem (jeżeli mnie pamięć nie myli zaczęłam bardziej solidnie i na poważnie podchodzić do bloga w 2013 roku.Jako,że wcześniej nie zawsze chciało mi się robić zdjęcia rysunkom czy też nawet ich rysować blog nie miał żadnego rozwoju bo po prostu nie wstawiałam postów) stał się on bardziej OGÓLNY."Z dnia,recenzja,zmiany,outy,notka tematyczna,itp.".Nie musiałam rysować by móc napisać notki.A jak wiadomo -  gdy piszesz regularnie to ludzie mają pewność,że blog jest aktualny co przyciąga więcej czytelników,zwłaszcza jeśli się komuś spodoba.W tym samym czasie wymyśliłam swój pseudonim - Elifia Delaney i tak wraz z nim powstała stała nazwa bloga,czyli : "Elifia - Czyli wszystko i nic."

ROZWÓJ NA PRZEŁOMIE 2010 - 2014 r.
Ogólnie obecna pierwsza notka na tym blogu jest z 9 czerwca 2012 roku.Sam blog założony był gdzieś w kwietniu 2010 roku,pamiętam to dokładnie i pokazują to statystyki (te wstawianie niby pięknych rysunków <3).Potem była przerwa,pousuwałam część postów.Często wcześniej miałam takie "napady",że usuwałam jakąś część notek albo i całe.Robiłam także bardzo duże przerwy.Potrafiłam nic nie wstawiać kilka miesięcy.

Statystyki z całego okresu.
Uogólniłam troszkę,mam na myśli punkty.Zaznaczyłam te najważniejsze,no i jak by było za dużo obrazek stałby się nieczytelny.
  1. Czerwiec 2010 - 186 wyświetleń.
  2. Sierpień 2011 - 116 wyświetleń.
  3. Listopad 2011 - 208 wyświetleń.
  4. Luty 2012 - 79 wyświetleń.
  5. Maj 2012 - 259 wyświetleń.
  6. Lipiec 2013 - 271 wyświetleń.
  7. Listopad 2013 - 628 wyświetleń.
  8. Styczeń 2014 - 218 wyświetleń.
  9. Luty 2014 - 363 wyświetleń.
  10. Kwiecień 2014 - 471 wyświetleń.
W czerwcu tego roku jak na ten czas pokazuje 434 wyświetlenia.
! OGÓLNA LICZBA WYŚWIETLEŃ WYNOSI 5675 ! 
Fakt,na przełomie 4 lat to jest bardzo,bardzo mało.Jednak - powolutku,małymi kroczkami wspinam się w górę.
W listopadzie 2013 roku padł rekord bloga - 628 wyświetleń w miesiącu.

LICZBA POSTÓW :


Jak widać - jeszcze pięć notek jest w trakcie pisania,w tym również ta XD.Ale spokojnie - pojawią się już niedługo,w planach mam jeszcze kilka innych.

ODBIORCY :


W liczbie wyświetleń według systemu operacyjnego oczywiście tego wszystkiego było dalej więcej ale przycięłam.Byłam zaskoczona,że mojego bloga ogląda dużo osób z zagranicy.Całkiem pokaźna liczba. XD Hihih.

Nie wiem dokładnie kiedy blog był założony więc przyjęłam datę - 9 czerwca 2010.
Połączenie daty dnia i miesiąca "pierwszej" notki z rokiem utworzenia. 
Obserwatorów - 18.
Ah,dość mało :----( Nie bać się klikać "obserwuj",lajkować na mojej stronie na fejsie,pytać na asku.Ja przecież nie gryzę 8---)  I tak jestem zadowolona z ogólnych statystyk.Wiem również,że dużo osób mimo iż nie obserwuje mojego bloga to go czyta - a nawet się domaga o więcej - tak,pozdrawiam Cie Maju.










You Might Also Like

0 komentarze