Postanowienia noworoczne.

czwartek, stycznia 02, 2014

No więc postanowiłam sobie wypisać moje postanowienia na rok 2014.

Chcę dużo zmienić. 
Tamten rok był jednym z najlepszych.. ale i najgorszych.
W tym przypadku chcę zmienić wszystko i sprawić,że najbliższy rok pod koniec ocenię bardzo pozytywnie.

Nie będę pisać postanowienia typu " Będę się uczyć " bo mam zamiar wprowadzić w moje życie to jako normalność.

  1. Pierwsze o czym myślę to zmiana swojej sylwetki. Chciałabym zrzucić trochę i tak spaść do wagi 50 kg. Obecnie ważę z 57 - 58. Nie pamiętam dokładnie.
  2. Lepiej zadbać o włosy przez te kilka miesięcy tak do wakacji by kompletnie zmienić swój kolor... jak i sposób obcięcia. Mam zamiar zgolić sobie bok ale nie bez przesady, że zaraz pół łba będę miała łyse. Trochę ale to minimalnie je skrócić. Uwielbiam spinać włosy w różne koczki itp. a z krótkimi włosami to mi nie wyjdzie zbytnio tak jak tego oczekuję. Co do koloru nic nie powiem. Niespodzianka : < ! xD
  3. Piercing. - Ogólnie rozmawiałam z mamą na ten temat gdy wybierałam sobie rozpychacze, których do dzisiaj nie mam ale mniejsza. Zgodziła się na każdy kolczyk tylko nie " krowe " - septum xD Tak, najbardziej chciałam tego kolczyka a nie mogę go zrobić. Nie powiem jakie planuję ale będzie ich dość sporo... Tylko prosze nie mysleć, że zaraz będe miała cała twarz wykolczykowaną xD
  4. No tunele. Na początek tylko 10 mm bo moja mama się sadzi : < chcę mieć w przyszłości 20 mm. To jest już tak.. tak dla mnie akurat.
  5. Kompletna zmiana garderoby. Oj tutaj będzie ciężko. Mam zamiar kupić pewne buty iwgl... więcej spódniczek. STANOWCZO więcej. Dokładnie nie będę pisać.
  6. Mam zamiar kupić różne rzeczy do robienia biżuterii. Chciałabym też coś robić z modeliny. 
  7. Moje arty na koszulkach - mam zamiar kupić farbę do tkanin i po prostu.. coś sobie na nich namalować xD Wiadomo o co chodzi nie trzeba tłumaczyć. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Więc jak widać większość jest do " zmian w wyglądzie ". Ale to także łączy się ze zmianą charakteru. Nie mam namyśli jakiejś nie wiadomo wielkiej zmiany po prostu.. jak się sobie spodobam będę pewniejsza siebie. A to też jest ważne. Oczywiście wszystko ma swój umiar.
Do następnej notki.

You Might Also Like

0 komentarze