Kazaky - czyli faceci w szpilkach.

niedziela, czerwca 15, 2014

Kazaky jest męską grupą taneczno-wokalistyczną.
Zespół powstał w 2010 roku w Kijowie przez Olega Zhezhel,który jest również choreografem.Wszyscy członkowie grupy są wyszkolonymi tancerzami.Pierwotny pomysł na zespół,który utrzymuje się do dziś, to połączenie butów na wysokich obcasach,tzw. "szpilek" (ciekawostka : ich obcasy mają w całości 14 centymetrów, jest to 5,5 cali i są tak zaprojektowane by wygodnie było w nich tańczyć) i eksponowanie męskimi atrybutami,takimi jak umięśnione ciało.W swoich choreografiach dominują zazwyczaj ruchy kobiece.Ich muzyka podchodzi pod styl : house,synthpop,electro i dance.


Nazwa "Kazaky" wielu kojarzy się z Kozakami,którzy zamieszkiwali ziemie ukraińskie i mieli znaczący wpływ na rozwój kultury na Ukrainie.Jednak zespół podkreśla,że ich nazwa nie ma nic wspólnego z historycznymi Kozakami,tylko pochodzi z popularnego japońskiego imienia "Kazaki".Wszyscy bardzo inspirują się Japońską kulturą.

Członkowie grupy : 
  1. Oleg Zhezhel (od 2010) 
  2. Kirill Fedorenko (od 2010)
  3. Artur Gaspar (od 2010)
  4. Stas Pavlov (od 2010-2011 ; od 2013)
Byli członkowie :
  1. Francesco Borgato ( 2011-2013)


 Kazaky w roku 2012 (4 sierpnia) współpracowali z Madonną w teledysku "Girl Gone Wild"*.


Grupa nagrała kilka singli,trzy minialbumy i jeden album.

Kilka piosenek,które mi przypadły do gustu :






* Piosenka z Madonną

--------
Od samego początku przypadli mi do gustu.Może przez to,że mają cudowne ciała XD Ale mimo wszystko podoba mi się większość ich piosenek.Teledyski mają cudowne,hehe.Zrozumiecie dlaczego gdy obejrzycie kilka...XD iksde.Pokazała mi ich moja znajoma - pozdro Malwian dla Ciebie.
Najbardziej fascynuje mnie w nich to,że tak płynnie się poruszają co jest naturalną rzeczą,gdyż są profeszyn tancerzami.Są bardziej seksowni ode mnie.... ;_;

You Might Also Like

0 komentarze