Dzień z Madzią.

środa, czerwca 18, 2014

 Dzień z Madzią ♥

Zdjęcie bez przeróbki.Aż jestem zaskoczona jak ładnie wyszło tą moją cegłą.

Ogólnie miałam i mam mały kłopot z transportem xD Jako iż zepsuł mi się rower (mało powiedziane,że zepsuł,to już kupa złomu) i ogólnie ciężko się na nim jedzie,,jednak jakoś dojechałam do tej Madziulki.
Oczywiście tradycyjnie - do Biedry.Potem nad jezioro.Trochę wiało ale ogólnie było przyjemnie.Zdarzyła nam się śmieszna sytuacja gdyż zachciało nam się nam sprawdzić czy woda jest ciepła i położyłyśmy się na molu sięgając rękami.Nagle słyszymy głosy (ogólnie cały czas byłyśmy same),myślałyśmy,że się przesłyszałyśmy.Patrzymy a tu idzie para młoda i fotograf.I taki brech...uciekłyśmy bo nie chcieliby takiego tła jak my XDDDD Z dupami do góry.
Potem siedziałyśmy u niej w ogrodzie i robiłyśmy głupie zdjęcia,których tutaj nie wstawię bo to szkoda słów XD Przypomniało mi się,że miała mi wymalować paznokcie ale zanim to zrobiła trzeba było zobaczyć fejsa,aski itp. i pooglądać jakieś "śmieszne filmiki".Myślałam,że się zsikam ze śmiechu xD 
Lakiery były i są śliczne.I bardzo się trzymają.Fakt,że mam je tylko 3 dni jednak u mnie to cud,że tylko przy ścieleniu łóżka gdy walnęłam kciukiem w ścianę trochę odpadło.


You Might Also Like

0 komentarze