Zmiany Ell - Brwi.

sobota, czerwca 14, 2014

Od dłuższego czasu szkoła przeszkadza mi w zmianach mojego wyglądu.Jako,że jest już praktycznie koniec roku,nawet po wystawieniu ocen zdecydowałam się wcielić moje plany w życie.Jedynym z nich było......zgolenie brwi.
Jednak nie zgoliłam całych,spokojnie XD
Od dawna podobają mi się malowane brwi (malowane poprawnie,mam na myśli).Łączą się one z stylem gotyckim,który uwielbiam.W stylu alternatywnym jest to bardzo..tak jakby modne i wiele przedstawicielek goli sobie brwi.

1.Murderotic. ♥ 2.Iska Ithil. 3.Razor Candi.

Ja po prostu tak szczerze to mam manie brwi.Nie mogę patrzeć jak ktoś ma je źle zrobione,no tak mnie to boli.Zgolenie ich w moim przypadku jest bardzo pozytywne.
  • Mogę malować sobie jakie tylko zechcę.
  • Mam bardzo opadającą powiekę,dzięki ich zgoleniu mogę malować większy makijaż i sprawić (jeszcze za pomocą długich sztucznych rzęs),że moja powieka nie będzie się tak rzucać w oczy.
Ja nie zgoliłam sobie całych gdyż chce mieć bardziej naturalny efekt,że tak nazwę.Zostawiłam przy samym początku nosa kępkę włosów.Wcześniej miałam dłuższy cienki pasek XD Jednak bardzo mi przeszkadzały przy malowaniu,wystawały za namalowaną resztę brwi co brzydko wyglądało i mnie denerwowało.Teraz nie mam takich problemów.
Oczywiście logiczne jest to,że gdybym nie umiała ich sobie malować to bym ich nie zgoliła.
Na asku dostałam wiele komentarzy typu "boze co Ty masz za brwi" itp. itd czym wgl się nie przejmuje bo kocham moje nowe brwi XD
Mimo wszystko wiele osób mi mówi,że bardzo dobrze je maluje,równo itp.
Do szkoły maluje inne niż na zdjęciu niżej.


You Might Also Like

0 komentarze