Recenzja

Recenzja - Drama Heartstrings.

sobota, kwietnia 19, 2014

Kolejną dramą jaką obejrzałam w ostatnim czasie to Heartstrings.


Akcja dramy rozpoczyna się na uczelni artystycznej specjalizującej się w tańcu,śpiewie,aktorstwie i literaturze.
Lee Shin (Jung Hwa Yong),student na kierunku muzyki współczesnej,jest wokalistą i gitarzystą w zespole The Stupid.Początkowo jest zakochany w Yoon Jung Soo (So Hi Hyun),nauczycielce tańca ale wszystko się zmienia gdy spotyka Lee Guy-won.(Park Shin Hye).
Drama składa się z 15 odcinków.Oczywiście trwają one tak jak praktycznie wszystkie dramy - czyli ponad godzinę.Wydana została w roku 2011.

Od samego początku spodobała mi się ta drama ze względu na głównych aktorów,których widziałam pierwszy raz w You're Beautiful (moja recenzja tej dramy -----> KLIK <-----).
To jest chyba jedyny serial koreański przy,którym praktycznie cały czas płakałam.Jeszcze nic mnie tak nie wzruszyło.Praktycznie ostatni odcinek przepłakałam cały.
To drama idealna dla ludzi (zwłaszcza dziewczyn),które lubią płakać przy oglądaniu lub dla kogoś kto lubi k-pop.Dużo muzyki..co się dziwić,przecież akacja dzieje się na uczelni artystycznej.Ja nie przepadam za k-popem ale mam słabość do OST'ów z Heartstrings i nie tylko.Przez ostatni czas cały czas słuchałam niektórych OST'ów.Nawet je sobie zgrałam.
Nie podobała mi się w pewnych miejscach gra aktorska Jung Hwa Yong.Po prostu było widać,że ''udaje",że gra.Nie było tej wiarygodności.Może nie wczuł się w role?Tego nie wiem,ale było to trochę sztuczne.Jednak nie często to się pojawiało.Niektórzy może nie zwrócą na to uwagi.Za to panienki Park była idealna.Nie mam żadnych zastrzeżeń.Jednak i tak najbardziej lubiłam reżysera Kim Suk Hyun (Song Chang Eui).Zawsze lubiłam to jak wyglądał.
Mogłabym to obejrzeć drugi raz.Jest świetne i gorąco polecam i zachęcam do oglądania.

Ulubione OST'y :






You Might Also Like

0 komentarze