Miła sobota. + pomysł na lookbook.

poniedziałek, kwietnia 28, 2014

W tą sobotę zaprosiłam na noc Weronikę i Agę.


Przyjechały około godziny 16:00.Zostawiły rzeczy i od razu poszłyśmy na spacer.
Na początku nie miałyśmy żadnego celu aż wybrałyśmy wizytę w biedronce 8---))) Chyba z 30 minut ganiałyśmy po całym sklepie i wybierałyśmy co tu kupić.Najpierw miałyśmy kupić coś na obiad ale,że spotkałyśmy moich rodziców i mama oznajmiła,że będzie spaghetti to plany się zmieniły.Więc objadłyśmy się samymi słodkimi rzeczami.
Gdzieś koło godziny 20:00 wyszłyśmy jeszcze na dwór by coś zrobić i trochę pospacerować.Potem siedziałyśmy u mnie na schodach,jadłyśmy jogurt i gadałyśmy o dziwnych rzeczach.Taka rozkmina nas złapała,że szok. XD Wróciłyśmy,zjadłyśmy to co miałyśmy,moja mama dodatkowo zrobiła kanapki i planowałyśmy oglądać film ale w ostateczności oglądałyśmy Horrojki u Rojo <3 No i poszłyśmy spać.Rano oczywiście 30 minut przed okejką wszystkie się szykowały.

------------------------------------------
Ogólnie od pewnego czasu wpadłam na pomysł zrobienia lookbook'a.
Wpadłam na niezły kanał pewnej dziewczyny.Ona właśnie nagrywa takie coś i dla mnie ogólnie to super sprawa.Mam mały problem co do robienia zdjęć gdyż nie mam statywu na aparat.No i przydałoby się kupić jakiś lepszy.Mimo,że nie jest zły jak na swoje lata to przydałby się nowy.Jakoś to będzie.Już o tym myślałam i jakoś sobie poradzę C:




You Might Also Like

0 komentarze