Recenzja

Drama - You're Beautiful

niedziela, grudnia 22, 2013

Kolejną drame jaką oglądałam była You're Beautiful, w której gra mój ulubiony aktro Jang Geun Suk.
TAK ZGADZA SIĘ OGLĄDAM WSZYSTKIE DRAMY Z TYM AKTOREM XD



Ogólnie o niej dowiedziałam się od Oli bo główną bohaterkę gra jej ulubiona aktorka - Park Shin Hye. Jakiś czas temu obejrzałam 3 - 4 odcinki dopiero teraz gdy si wkręciłam w dalszy ciąg oglądałam ją do 4,5 czy nawet 6 rano. Strasznie przeżywałam jak zwykle xD Oczywiście, że płakałam. Do gry aktoskiej Jang Geun Suka oczywiście nie przyczepiam się. Sama bohaterka - Go Mi Nyu jest bardzo ciekawą postacią. I jest świetnie zagrana ta rola. Także nie mam żadnych złych komentarzy, wręcz przeciwnie. O czym ogólnie jest ta drama :

Go Mi Nyu ( Park Shin Hye ) wiedzie spokojne życie w klasztorze z zamiarem zostania zakonnicą. Gdy była mała jej ojciec zmarł, a matka odeszła. Pewnego dnia przyjeżdża do niej Pan Ma - menadżer, który twierdzi że jej brat bliźniak Go Mi Nam miał w ten dzień podpisać kontrakt. Niestety z pewnych powodów nie może się stawić na miejscu. W pierwszej chwili Go Mi Nyu nie zgadza się jednak po ciągłym namawianiu zgadza się na udawanie brata przez jeden dzień i udaje się do Seulu. Niestety to nie koniec... Zostaje poproszona o udawanie brata przez kolejny miesiąc. Nie zgadza się na to... i udaje się na lotnisko, aby wylecieć do Włoch. W tym samym czasie członkowie zespołu, z którymi podpisała kontrakt: Hwang Tae Kyung (Jang Geun Suk), Jeremy (Lee Hong Ki) i Shin Woo (Jung Yong Hwa) mają lot do Japonii. Jak dalej potoczą się losy zespołu? Co się stanie z Go Mi Nyu i jej bratem? Czy znajdą odpowiedzi na wszystkie pytania?

Więc ogólnie jestem bardzo zadowolona i nie żałuje, że nie spałam przez 3 noce tylko to oglądałam ~ Gorąco polecam bo warto. + drama jest w odcinkach ( 16 )
Cóż to tyle na temat dramy. Chętnie napiszcie czy ją oglądaliście i co o niej sądzicie c:

You Might Also Like

0 komentarze