Postęp w rysowaniu.

niedziela, grudnia 22, 2013

Otóż to ostatnio rysuje bardzo, bardzo duzo i musze przyznać, że moje zdolności artystyczne są wręcz świetne jak na mój poziom.
Przez pełnię nie mogę spać to albo oglądam drame albo rysuję. Co do tej dramy to dzisiaj w nocy ją skończyłam i jeszcze dziś napiszę notkę na jej temat. No. I przeglądając fejsa wiadomo - mam polajkowanych duzo stron z artami i wpadłam na rysunek długopisem. I mi się zachciało tak jakoś nim coś narysować. Tak to powstała ta praca, jednak jeszcze nie jest skończona. :


Na początku jak zrobiłam sam szkic długopisem nie miałam pewności czy nie wzbogacić tej pracy kredkami. Zaryzykowałam i jestem mega zadowolona, że to wypróbowałam. Tak bardzo jestem z tego dumna, moje arty znów mi się zaczeły podobać. Tez uzyskałam ten bardziej realistyczny efekt. Co mam na myśli. Mam na myśli to, że już nie widać tego tak bardzo, że jest to rysowane. Mój poziom w cieniowaniu twarzy podskoczył. Jestem mega zadowolona bo udało mi się to zrobić. To jeden z moich słabych punktów, które już chyba wyćwiczyłam.
Zwykły długopis niebieski i czerwony, kredki akwarelowe.

Następną pracą jaką rysuje jest na takiej samej zasadzie tylko co innego przedstawia.


Chcę to jeszcze skończyć przed świętami. Mam 2 dni około. Będe miała jakiś dodatkowy dzień po świętach. Dlaczego? Bo przyjeżdża moja przyrodnia siostra i chciałabym jej się pochwalić tym jak już rysuje. Ona ma wielki talent i chcę by to oceniła.

Mam ogólnie zamiar zrobić stronę na facebook'u z moimi pracami. Wcześniej już miałam ale ją usunęłam bo mi nie pasowała. Jak myślicie dobry pomysł? I co sądzicie o moich artach?
Piszcie w komentarzach c:

You Might Also Like

0 komentarze