12.04.2014 - Urodziny Gosi. + spódnica z H&M'u.

sobota, kwietnia 19, 2014

Zrobiłam wcześniej piękną sklejkę na fejsa z okazji jej urodzin 8---))


Ona musi serio mnie kochać :*************
Ogólnie wszystko zaczęło się o 16:00.
Była Aga,Magda i ja + rodzina Gosi.Ona głównie gdzieś latała a my z dziewczynami gadałyśmy.Zaczęło się coś o szkołach.No różne był tematy.Tak się najadłyśmy.Myślałam,że jutro nie pojadę z nimi do Krynicy bo było dość ''ciekawie'' po całej imprezie x_x 
Ja kupiłam jej portfel xD Sama sobie go wybrała.Agata kupiła jej pudełko z kotem a Magda dużą świece zapachową.
Robiłyśmy sobie głupie zdjęcia kamerką na webcamtoy'u.Chyba z 30 ich jest XDDDDDD
No i tak minęły jej urodziny.Nie będę wszystkiego dokładnie opisywać 8--))






Torebka,którą dostała ode mnie 8--))))

----------------------------------------------------
Oczywiście musiałam się odwalić.Bo ja lubie się stroić i nikt i nic na to nie poradzi XD
Oto kilka zdjęć przed wyjściem.








Miałam na sobie spódnicę z H&M'u,którą kupiłam ostatnio jak byłam w Olsztynie z Gosią.Ogólnie to nie przepadałam za takiego rodzaju spódniczkami.Uważałam,że nie mam figury albo inne widzimisie.Wolałam te z falbankami.Kosztowała 20 zł.Była jeszcze w takiej samej cenie cała czarna bez tych czaszek ale wolałam tą.I muszę przyznać,że dobrze w niej wyglądam 8---)) To Gosia przekonała mnie by ją kupić.Do tego też kupiłam pierścionek w New Yorker'ze.


You Might Also Like

0 komentarze