13.04.2014 - Krynica morska część 1.

sobota, kwietnia 19, 2014

"Szybka'' wycieczka do Krynicy dzięki mamie Gosi 8---))



Oczywiście samojebki musiałby być.To jest nieuniknione.
Wyjechaliśmy gdzieś około 9:30.Nudzić się nam nie nudziło bo całą drogę przegadałyśmy.W drodze powrotnej trochę nas przymuliło ale po jakiś czasie zaczęłyśmy znów odwalać i się śmiać na cały samochód.Pewnie,że zajechaliśmy do Maka,ja musiałam coś zrobić i wysypałam frytki do swojej torebki.Gosia swoje uratowała,super cnie XD Upaćkałam się cała ciastkiem,wgl to nadzienie kapało mi do frytek więc jeszcze większe mniam.
Biegałyśmy na plaży.Bo się obijałyśmy i zachciało nam się artystycznych zdjęć takich jak namazana data na piasku a mama Lamy z jej znajomym już wracali XD
Zajechaliśmy do Muzeum.Niestety nie mam zdjęć bo wszystkie robiła Gosia i jeszcze od niej ich nie dostałam.To będzie w drugiej części tego posta.
Cały dzień ogólnie był zajebisty.Nawet nie ma co mówić.
Zdjęcie bez filtrów 8---))




You Might Also Like

0 komentarze