Recenzja

Drama najlepszym lekiem na smutek.

czwartek, grudnia 05, 2013

Dzisiaj w nocy nie mogłam zbytnio spać a , że ostatnio coś z moim humorem zbytnio nie za dobrze postanowiłam posuzkać sobie dramy z moim ulubionym aktorem - Jang Geun Suk'iem.


Po zobaczeniu Love Rain, w którym grał jednego z głównych bohaterów pokochałam jego grę aktorską i muszę przyznać, że i buźkę.
Ogólnie to w ostatnim czasie bardziej przekonałam się do Korei. Kiedyś tylko ta Japonia, jaki wspaniały kraj. Wgl nie podobają mi się japońskie dramy. Z wyjątkiem kilku bo to wyjątki. I język mi się koreański bardziej podoba. No i mając takich aktorów na pan wyżej to aż chce się oglądać. Ogólnie zaczęłam oglądać inną dramę z tym aktorem ale jej nie skończyłam. Coś *ktoś* mi przerwaaało i tak zapomniałam o niej. Ale dzisiaj w nocy znalazłam ''Your'e my Pet''. No genialne. Prawie płakałam. XD Ale bardzo mi się podobało. Jak wszystkie filmy / seriale koreańskie z tym paniczem. Jednak dalej na pierwszym miejscu jest Love Rain.
A o "YMP": Wracając z pracy główna bohaterka znajduje pod swoim domem pudełko, w którym zamknięty jest pewien przystojny nieznajomy. Przygarnia go i zaczyna traktować jak domowe zwierzę. Nadaje mu imię „Momo” po swoim pupilu z dzieciństwa. W międzyczasie dowiaduje się, że jej zwierzaczek jest znanym tancerzem. Jako pies jest wesoły, czasem drapieżny, wierny, słodki oraz towarzyski. Między nimi dochodzi do wielu zabawnych sytuacji. Czy będzie z tego coś więcej? O tym musicie przekonać się sami. - z http://love-drama.pl/youre-my-pet | Cały opis mnie przekonał dlatego, że wręcz uwielbiam takie sytuacje. W niektórych momentach tak się śmiałam XD Myślałam, że wszystkich w domu obudzę. No. Bardzo podobała mi się gra aktorki, która grała główną bohaterkę. Nie była sztuczna. I miała wspaniały charakter. Idealny dla mnie. Nie lubię takich... sierotek, że tak nazwę. Nie mam negatywnych komentarzy co to tej dramy. Polecam 8 )
I tak około godziny 2:00 w nocy skończyłam. Potem zrobiłam coś co musiałam i poszłam spać. Przez moje oglądanie byłam dzisiaj w szkole jak trup ale warto było xD
Ogólnie to zaraz lecę. Mam zajęcia a już dawno nie byłam a na dodatek mam jutro kartkówkę z biologii i mogę zawitać na bloga dopiero gdzieś wieczorem. Lub znów w nocy. Ale sie jeszcze zobaczy. Mam kilka pomysłów na notki. Miłego dnia c:





You Might Also Like

0 komentarze