Z dnia

Książki i dzień z Madzią.

piątek, grudnia 06, 2013

Wczoraj nie mieliśmy ostatnich 2 lekcji więc zaplanowałyśmy z Madzią, że wybierzemy się do biblioteki w naszym mieście.
Mam potrzebę czytania od kilku dni. Znalazłam dwa ciekawe tytuły z mojej ulubionej półki, które właśnie leżą obok mnie. Określenie " moja półka " to regał z horrorami, rzeczami paranormalnymi, czasem dramatami / romansami w świecie fantasy, jakieś religijne przemyślenia. Madzia ma kompletnie inny gust co do książek. Ona woli bardziej przyziemne rzeczy jak to mówi. Ja wolę odpływać w inny świat. Pierwszym tytułem, któr wybrałam to Nancy A. Colins " Tuzin Czarnych Róż ".


















Po przeczytaniu opisu bez zastanowienia wziełam ją. Uwielbiam takie klimaty. Mam nadzieję, że będzie w tym troche romasnu. Hihi. Wtedy to już wgl będę mega zadowolona z tej książki.
Druga jest równie podobna i z opisu ciekawa gdyż spotkała się z określeniem " wiktoriańskiego gotyku". Cała akacja się dzieje w czasach wiktoriańskich. A ja wręcz uwielbiam ten czas. Nie chce mi się jej dokładnie opisywać. Tytuł to : Libba Bray " Mroczny Sekret". Mam nadzieję, że spodoba mi się równie jak opis.

You Might Also Like

0 komentarze