Odkrycie roku Klaudii - czyli "Boże jakie moje włosy są mięciutkie "

wtorek, października 15, 2013

Ojezu
Jakie mięciutkie.I nawet grzywka się układa.
JAK NIGDY !
No to zaczniemy od głównego tematu tej notki : Włosy - czyli odkrycie roku. Wczoraj ( chyba ) znalazłam bloga takiej jednej dziewczyny na temat makijażu alternatywnego. Szukałam czegoś na temat rysowania / regulacji brwi i wpadłam na jej bloga bo na ten temat miała bardzo dużo postów. Przeglądając to wszystko wpadłam na jej rady w sprawie....mycia głowy. To takie głupie dowiedzieć się, że czynność jaką ja wykonuję od początków narodzin wykonuję źle. Dzisiaj więc postanowiłam prawidłowo umyć moją główkę. To jest dziwne bo po tym pierwszym myciu widać efekty. I to wcale nie potrzebowałam do tego specjalnego szamponu itp. Tylko tym co zawsze myję. Przestrzegałam się pewnych zasad by nie spieprzyć roboty. Moje włosy są teraz takie.. mięciutkie. I nawet się układają. Podsuszyłam je trochę zimnym powietrzem, zrobiłam warkoczyki i normalnie... jestem w szoku. One nawet po wizycie po fryzjerze nie były takie.

Oto link do jej bloga : http://furyspace.blogspot.com/

Trzeba poszperać trochę. Mi się już nie chciało XD Więc dałam linka ogólnie.

Wgl to byłam u fryzjera już jakiś czas temu. Byłam zadowolona dopóki na drugi dzień zauważyłam, że krzywo obcięła mi grzywkę. Ogólnie.. obcięła mnie źle. W takim sensie, że nie tak chciałam. Na dodatek ta krzywa grzywka. No tak, czego się po Jezioranach spodziewać. Musę coś z tym robić, jednak w obecnym czasie zapuszczam grzywkę i ogólnie włosy. Po tym obcięciu zrobiło ich się zbyt mało, po prostu. Strasznie mi wypadają. Mam zamiar zrobić sobie kilka kuracji na włosy, stosować się regularnie i ograniczyć farbowanie do wakacji. Teraz chyba tylko pofarbuję na swój naturalny kolor by już dać im spokój do końca roku szkolnego. Ich chwila blasku na jakiś czas minęła i muszą odpocząć bo faktycznie będę łysa ~ 

~ ~ ~ ~
Dzisiaj ogólnie to byłam u Lamy. Polazłyśmy sobie do parku na sesyjkę.

Ja oczywiście walnęłam sobie kilka samojebek przed wyjściem. Nie mam wszystkich zdjęć, nie mam swoich na moim aparacie tylko jakieś Gośki XD Nie będę ich tutaj wstawiać bo mnie zabije. Tylko jedno, które mi przesłała do obrabiania. 


 Oczywiście jest ich więcej ale nie chciało mi się wszystkich przerabiać, jak to mi. No porobiłysmy sobie te foty i pojechałam do domciu. A teraz ja spadam uczyć się pytań na religię : | | |

You Might Also Like

0 komentarze