zdjęcia

Z wczoraj.

czwartek, października 17, 2013

Takie wczorajsze stwierdzenie:
Piękną mamy w tym roku jesień ! 


Wczoraj jakoś..nie wiem czemu dokładnie nie dodałam notki. Byłam średnio zmęczona ale szybko dość się położyłam. Po szkole postanowiłam sobie coś zjeść jak to zwykle to zrobiłam sobie jedne z moich ulubionych zapiekanych kanapeczek i do tego cieplutką herbatkę. Usiadłam sobie na schodach i zaczęłam patrzeć, robiłam zdjęcia. Ale też gdy na to wszystko patrzyłam i to fotografowałam czułam się.. dość dziwnie. Może.. tak myślałam, że jest mi bardzo dziwnie w związku z ta jesienią. Z tym czasem. Nowym czasem. Gdzie wszystko jest inne mimo iż jest takie same. Przypomniały mi się stare czasy. I może .. tęsknie za tym co było wcześniej. Ten klimat, to wszystko mi przypomina. Mimo, że stanowczo jest tak jak teraz jest to mnie ciągnie. Było źle a ja się cieszyłam. Coś, raczej ktoś dawał mi tą radość. A zarazem po prostu chciało się płakać. To taka głupia logika. Może wydawać się, że kompletnie jej nie ma. Ale jest. Trochę skomplikowana. To przez te dziwne odczucia. Chęć zmian, no a jak już je wprowadziłam w życie to jest mi dziwnie. Po prostu. Co na to poradzisz. Żyję w świadomości, że od tamtej jesieni minął rok - że od tamtej jesieni jest wszystko inne - że od tamtej jesieni zaczęłam mniej zwracać na to co czuję. Wcześniej za bardzo się nimi kierowałam. Były to bardzo mocne uczucia, które nie wygasły bo czuję to przez to jak teraz patrzę na ten miniony rok.


Jak zwykle. Musiałam zrobić zdjęcia moim nóżkoom. Paruffkom.Siedze sobie ogólnie nad notatkami z biologii. Ogólnie robie notatki do popraw itp. Np. do poprawy z fizyki ~ Musze się wziąć za siebie. I tak jest lepiej jak w tamtym roku. Więcej motywacji, więcej chęci. I brak przywiązania do czegoś.. do czego nie powinnam. Życzcie mi powodzenia na jutrzejszej kartkówce z bioli ! 

You Might Also Like

0 komentarze