OjezuKlaudia.

poniedziałek, października 14, 2013

Ojezusiechrystusie ile czasu ja nic tutaj nie wstawiałam.
Miałam taki głupi czas gdzie nic mi się nie chciało tylko wchodziłam na aska i fejsa. Ledwo na polyvore. Teraz znów się wzięłam za wszystko i nadrabiam zaległości. Robiłam sobie jakiś czas zdjęcia outów itp. i jak miałam je wstawiać to coś.. coś było, że nie wstawiłam. Postaram się wszystko nadrobić i raczej jutro też coś wstawię.
Dziś byłam w Oln. z Lamą, jej mamą, takim Kubą i jego mamą. Kupiłam sobie rozpychacz. Jeden lol taki,że 
  1. Facetka, która tam sprzedawała nie wiedziała ile to jest mm 
  2. Mam tylko jeden.
  3. Jest za gruby.
Czyli kupiłam na ślepo. Kosztował mnie dychę i nawet nie zacznę rozpychać. No chuj by go strzelił brzydko mówiąc. Nie ufam walonemu Oln. - więcej zaufania mam w allego i innych internetach. Tam zamówię mniejsze bo mnie trafi coś niedługo. 2 lata fejki noszę... i już byłam zadowolona, że jedno z moich marzeń się spełni a tu dupa.
Moich creepów jeszcze nie ma. Nie zamówiłam jeszcze tzn. Boże... tyle błagam ich o te buty, że mam juz dość ale za bardzo ich pragnę by się poddać. Ogólnie czuję się strasznie zmęczona. Wgl to jestem super bo rozwaliły mi się glany. Tak, glany po 2 latach i już. Czuję się jak potwór, strasznie.


Kupiłam ostatnio zakolanówki.Miałam straszny podjar po szukałam po tym naszym całym kurwidołku  mieście i nigdzie nie mogłam znaleźć aż pewnego dnia z Magdą, przypadkowo ostatnia para to bierzemy. 
Także niezła dupa jednym słowem mówiąc. A teraz chyba ide się już położyć. Padnięta jestem.



You Might Also Like

0 komentarze