Znalezione 1 cz. 2

środa, września 18, 2013

Więc tak jak mówiłam pokaże Wam moje wczorajsze znaleziska. 

Ogólnie kupiłam 3 rzeczy : Koszulkę, bluzkę z rękawami 3 / 4 i sweter. 



Zaczniemy od bluzki, która była po prostu... najlepszym co wczoraj kupiłam. Okazja, że nie wiem. Jest to bluzka w czarno - białe róże. Jest z dość delikatnego , lekkiego materiału mimo to nie jest aż taka cienka , że widać wszystko co ma się pod nią. Jest po prostu piękna i kosztowała mnie tylko 3 zł. Dlatego uważam,że za takie cudo to po prostu okazja.


 No to teraz koszulka. Jest ona najzwyklejszą koszulką czarną jaką można spotkać. Luźna z grubszego materiału. Kupiłam ją bo była bardzo tania jak i drugie znalezisko i bardzo ładna mimo swojej prostoty.Kosztował tyle samo co bluzka w róże.


Seter był kupiony już w innym sklepie za 15 zł. Jak na sweter to dość tanio. Mam co do niego plany. We wcześniejszym poście mówiłam o nietoperzach koloru pastelowego różu ale chyba z ich zrezygnuję. Dokładnie zrezygnuję z koloru XD Bo może zrobię z białych.



Jestem bardzo zadowolona z zakupienia tych ciuchów. Już niedługo moi rodzice otworzą w moim mieście sklep z ciuchami więc będę jeździć do Wawy c: Mam w planach kupno zakolanówek, jakiś rajstop z ciekawymi wzorami, swetrów no i spódniczek. Jak się trafi to może i sukienkę jakąś C : 

You Might Also Like

0 komentarze