Z dnia

Oj panie, panie.

środa, września 18, 2013

" Klaudia. Jesteś ładną dziewczyną ale nie musisz tak podkreślać swoich wdzięków".

Z serii - Pan Siwy znów czepia się tego jak maluje się do szkoły. Szczerze to po usłyszeniu tego takie " dafak " bo wcale ostro się nie maluję. Jedynie kreski no i podkład. Inne moje kol. ze szkoły też maja kreski i ich się nie czepia. Więc przepraszam bardzo ale ja nie będę reagować na takie rzeczy. Chodzą całe w tapecie i nic nie mówi . No i też Pani od niemca powiedziała, że mam bardzo ładne włosy xD Ah ta kusząca szarość. Wgl to zaczęły mi się zmieniać jakoś i cały czas pyta się każdy czy przypadkiem znów czegoś z nimi nie robiłam. Teraz miejscami są zielone XD Lol. Ale mi się podoba. No, dzisiaj zdawałam w religii i na 3. Eh trzeba będzie poprawić. ; w ; Masakra. Ja już chce mieć te bierzmowanie za sobą. Wczoraj czytałam ogólnie rekrutację do liceum plastycznego do którego się wybieram. Będę musiała około w kwietniu pisać egzamin. Jutro mam plastykę to poproszę panią o wszystkie wiadomości w gim. o historii sztuki. Trzeba zacząć już z tego się uczyć. Jak wróciłam zrobiłam sobie bułeczkę z paróweczką a potem kisielek * ^ * A po wstawieniu wszystkich wpisów - balanga z fizyką x_x


You Might Also Like

0 komentarze