Kołnierzyk + koraliki od spodni.

środa, września 18, 2013

Jakiś czas temu w szafie znalazłam koszulę, białą w szare i czerwone kontury róż.


Koszula mi się średnio podoba, prawie wcale ale szkoda mi było jej wyrzucać czy tez walnąć gdzieś w szafie i o niej zapomnieć więc postanowiłam, że odpruję z niej kołnierzyk i doczepię ćwieki c: Niestety w chwili obecnej nie posiadam żadnych ćwieków więc z tym punktem będę musiała trochę poczekać. Już odprułam kołnierz, teraz muszę tylko podszyć i gotowe. Szukałam już jakiś czas kołnierzyka ale... gdy patrzyłam u nas w Olsztynie w Alfie to za głowę się złapałam. A tutaj koszula za jakieś 12 złotych i też jest ładny.


Wygląda on tak, na zdjęciu wcześniej jest już koszula po odpruciu.

+
Znalazłam spodnie, które.. nie przypadają mi do gustu. 



Jednak ma bardzo ładne poprzyszywane koraliki itp. Mam zamiar je odpruć i doszyć do czegoś. Z spodni chyba zrobię krótkie spodenki bo jednak mi ich trochę szkoda. c:



You Might Also Like

0 komentarze