Róża.

środa, sierpnia 21, 2013

Róża,róża,róża.
Ano więc mamy 3:47 a ja nie moge spać.Wierce się tak już chyba od 1:00.Więc ruszyłam dupsko z wyra i odpaliłam kompa,jak widać.Miałam ogólnie wstawic to później jak wstane ale,że nastała taka sytuacja to zrobie to teraz.

Ogólnie to wczoraj rysowałam sukienki.Przypomniało mi sie o zeszycie z projektami lolicich sukienek i nabrałam ochoty na zaprojektowanie *czy coś* jakiejś.Często rysuje sukienki,chyba każda panna narysowana przeze mnie ma jakąs lolicią sukienkę mojego autorstwa,Więc Pani Róża - bohaterka tego posta *ojezu jak to brzmi* będzie miała bardzo długą suknię.





Ahhh,jaka ja jestem kreatywna normalnie.Ogólnie to wydaje mi się,że ta ręka coś nie tak wyszła ale jak juz jest tak niech zostanie.Nie będe tego kolorować ponieważ moje kredki cierpią jak maluje nimi po zwykłej kartce.A ja przy tym się bardzo denerwuję więc dam sobie spokój z kolorowaniem.Jeszcze będzie tutaj duzo cieni itp.No wiadomo,szczegóły trzeba dopracować.Jestem zadowolona z Pani Róży c:






You Might Also Like

0 komentarze