Out na rozpoczęcie roku szkolnego.

sobota, sierpnia 31, 2013

No to już niedługo,bardzo niedługo.
Za 2-3 dni szkoła. To jest jakaś masakra ale przeżyjemy. Wyboru nie mamy. Trochę tęskniłam za beka podczas przerw i odwalania na lekcji ale tylko trochę. Tez tylko trochę się ciesze, że szkoła bo dzieli mnie już tylko rok od liceum no i ludzi, znajomych. W te wakacje kupiłam sobie sukienkę, która nałożę na rozpoczęcie. Zawsze patrzyłam na moje koleżanki można powiedzieć,że z smutkiem i zazdrością bo one miały naprawdę ładne sukienki. Ja niestety przez pewien czas nosiłam tylko spodnie i nie chciałam spódniczek itp. No i teraz nie miałam. Ale zakupiłam jedną, bardzo fajną i jak tylko ją widzę w mojej szafie te złe uczucia odchodzą i wzrasta mój poziom pewności siebie C : Do tego nałożę kurteczkę "moro" w jasnych odcieniach. I kolce na ucho (?). Co do kurtki nie jestem pewna. Oczywiście czarne dość wysokie obcasy i torebkę z outy na koncert.

Niestety nie widać całej sukienki. 

To sa te "kolce" o których wspomniałam. Jest to.. hm jak to nazwać...coć co się nakłada na ucho o. XD Kurde co za wyjaśnienie. Mam na końcu języka słowo ale.. poddaje się ; A ; 

Postaram się zrobić zdjęcie jak będę w tym wszystkim wyglądać. Ogólnie to w niedzielę (jutro) jadę do Gosi na noc, może będzie tez Magda (Józia : D) i idziemy razem na rozpoczęcie. Dla mnie to dobrze bo to będzie jakiegoś rodzaju zakończenie wakacji i nie przyjdę minuta przed apelem jak ZAWSZE. Mówię poważnie, zawsze przychodzę kilka chwil przed zaczęciem wszystkiego. 
A to takie se foty. Jak już robiłam zdjęcie out'a to i sobie jebłam XD

Klaudia tyyy hipsterze.

Jakież to piekne ~~~~


You Might Also Like

0 komentarze