Wakacje 2013.

niedziela, września 01, 2013

Te wakacje były najlepszymi wakacjami jakie kiedykolwiek miałam.


Swoje wakacje oceniam nawet i 10.Był to dla mnie bardzo trudny rok jednak dałam sobie radę, jestem z siebie i zmian jakie wcieliłam w życie okropnie dumna. Jeszcze dużo ich przede mną jednak jestem już w połowie drogi do określonego celu. Te wakacje pożegnam jak i rozpoczęłam je w wielkim stylu. 
  • Czerwiec : Spędziłam go w większości nad jeziorem z Lama i Józią. Także dużo było łażenia po mieście, robienia sobie fotek , nocowania u Gosi , przyjazdy do mnie , jazdy rowerami. Było i rozjaśnianie i farbowanie włosów : D
  • Lipiec : Był bardziej zabiegany. Namioty, oczywiście prawie każdy dzień spędzony z Gosią i Magdą. Wyjazd do Oln. na kilka dni do Werci jak i zapoznanie się z tą zajebistą osobom <3 Pizza, lody, łażenie po starówce i oczywiście KINO "Obecność" . 
  • Sierpień : Namioty, dużoooooo km przejechanych na rowerze z Gosią. Koncert w Oln. Vader <3 Wyjazdy na miasto z Ola Frajerem. Sesje z Lamą , oczywiście spotkania z nią xD Poznanie nowych ludzi jak i przejażdżka na motorze *ehehe*.
Mały skrót tegorocznych wakacji. Było tego więcej ale wpisałam te najważniejsze. Było zajebiście, mam nadzieję, że następny rok będzie jeszcze lepszy. A teraz trzeba tylko to zapamiętaj i znów gnać do szkolnych ławek. Tortury czas zacząć XDDD

You Might Also Like

0 komentarze