Z dnia

Mniam.

niedziela, lipca 21, 2013

Cześć 8)
A więc jak można zauważyć zmieniłam wygląd bloga.Podoba mi się bardzo.Mam nadzieję,że Wam też D : Narobiłam się przy nim troche choć wydaje się dość zwykły i prosty.A więc mój dzień minął dość zwyczajnie.Rodzice jak zawsze raz w tygodniu pojechali na próbę więc byłam sama w domu.Siostra pojechała do ciotki z tymi dziukusami.Oh..wyspie się.No i jadłam ciasto.Maama takie pisze zrobiła...ide chyba zaraz zjeść kawałek choć jest już po 2 w nocy to nie za dobrze : / kij z tym spale to na rowerze ! D : ....Pewnie nie...No  cóż planuję niedługo jechać do Oln. z Olą.Madzia jutro do mnie wpada.Wróciła wczasowiczka jedna.No i ogólnie waham się nad pewną rzeczą ale się zobaczy.

Tak bardzo ja Pastel Goth na fotce ;* oh żal nie mogę.Zrobiłam coś czego chyba raczej nie powinnam...ale to potem napiszę.

No cóz to chyba tyle,nie mam weny na pisanie.Baj .w.

8)))

You Might Also Like

0 komentarze