Z dnia

Ała moje palce.

sobota, lipca 20, 2013

Heloł,heloł,helołheloooł.
Mamy juz niedziele jak mi sie dni nie pokickały.I jestem głodna >:C Wiecznie głodna El no ja nie moge żal.Zaczyna mi sie robic nudno.Ogólnie to byłam sobie u Oli i było faajnie.Jadłam cukierki z zielonej herbaty z konwentu , na którym Ola była w Wawie,zjadałm jej troche.

- KLAUDIA ZOSTAW TE CUKIERKI
- ALE JA TYLKO JEDNEGO WZIĘŁAM
- *pokazuje na kupkę papierków* kilka..?
- >: C ...noooo

Musze pojechać z nią na jakiś konwent do Wawy.Ola mówiła,że cos będzie w grudniu,ahh będe już kase zbierać na Poky ~ Ale ze mnie Tru Otaku.Faza na Japonie mi przeszła,lubie to dalej ale juz nie piszcze i nałogowo nie oglądam anime.A pro po anime to oglądałyśmy Detroit Metal City,No kocham to xD Szefowa była najlepsza.

Zachciało mi sie ogólnie porobic jakieś kokardki,dodatki itpe.Przerobiłam kilka rzeczy,jestem zadowolona,niestety nie mam jeszcze zdjęć bo aparat padł więc właściwie to dzisiaj po południu będą.

No i to chyba na tyle.Ide dalej się nudzić,może wlezę na imvu.Nie wiem : c



8)

You Might Also Like

0 komentarze