Włosy.

piątek, lipca 19, 2013

Cześć c:
Wczoraj byłam zajeta , że nie wiem.No i poszłam do tego fryzjera,podjechałam z tata bo do pracy jechał i musiałam jeszcze czekać z 30 minut to głaskałam kota a potem on sobie uciekł ode mnie :c no i moje włosy bo rozjasnianiu wyglądały tak :


A po farbowaniu :



Tak bardzo wiem słitaśna mina.Ogólnie to wszystkie fotki ma Gosia bo była wczoraj ze mną cały dzień a potem zostałam u niej na noc.Byłam normalnie ruda,miejscami blond był.Gosia wolała na mnie Rudy Gibon z Dynią na głowie :///
Ogólnie to tak nie miało wyglądac ale jestem zadowolona i to bardzo.Nie da się opisac jak bardzo xD Cały czas gapie się na moje włosy heheszky ale po raz pierwszy aż tak bardzo mi sie podobają.

Ogólnie to ide zaraz do Oli.

Pa 8)))))



You Might Also Like

0 komentarze