Z dnia

Farba.

poniedziałek, lipca 15, 2013

Cześć Wam.
Dzisiejszy dzień był spędzony w miłym gronie.Ogólnie to byłam u fryzjerki się zapisać.Dowiedziałam się co i jak,i ide tylko na ścinanie i rozjaśnianie.Kupiłam farbe.Cały dzień łaziłam z Gośką,nie rozumiem swojego zadupia.Żeby nigdzie nie było zakolanówek.m a s a k r a a a a a a.
Wybrałam ciemny kolor fioletu : dokładnie to leśna jagoda.Jako,że będę miała coś ala - oombre zalezy mi na tym by grzywka była prawie,że czarna a jak walne tym fioletem to będzie.No i na dole się rozjaśni.
Musze zamówić sobie creepy.Koniecznie.No i jeszcze musze załatwić sobie troche kasy,sprzedaje obrazy,własnie wczoraj jeden dokończyłam.Doklejałam perełki to myślałam,że zedrę sobie skórę odrywając zaschnięty klej,ała.Do dupy ten klej.Ale kupiłam dzisiaj inny xD
Co do zmian na blogu,to myslę,że już w czwartek,może w piątek bedzie już gotowa całość związana z blogiem.Mam pewne pomysły co troche potrwa.
Kupa.

Pytać c:

You Might Also Like

0 komentarze