Da bum - informacja.

niedziela, lipca 14, 2013

Cześć c:
Przepraszam za zaniedbanie bloga.Moje zycie niestety w ostatnim czasie nie najlepiej się układało,zawsze jak tutaj nie wstawiam iwgl to to jest główny powodem.Ale obiecuje,że to ostatni raz.I tak będzie.I tak już powoli jest.Ktoś kogo naprawdę lubiłam zranił i doszczętnie zrył mi psyche co sprawiło,że chce się wziąć za siebie.Mimo iż bolało to wpłynęło to na mnie pozytywnie.Chce się zmienic,moje zycie, wszystko w sobie.Chce przestać przejmować się byle gównem,zacząć żyć,cieszyć się i korzystać.Już zaczęłam.Potrzebuje zmian,ostrych,solidnych , dobrych zmian.Chce byc innym człowiekiem.Chce inaczej się zachowywać,inaczej na wszystko patrzeć,zacząc dostrzegać w sobie pozytywne cechy,podobać się sobie.Zaczęłam od : Przestań przejmować się ludźmi/problemami internetu,marnujesz się,płaczesz przez gówno.I tak zrobiłam.Zaczełam częściej wychodzić z domu,praktycznie mnie ma mnie w nim wgl.Zaczęłam więcej czasu spędzać z rodziną i przyjaciółmi co odbudowało to moje relacje z nimi.Zaczęłam o siebie bardziej dbać,dużo jeżdżę na rowerze,spaceruje,jem zdrowo,czasem cos tam podchapie jakieś ciastko ale nie zaszkodzi.Jutro a w zasadzie dzisiaj ide umówić się do fryzjera.Mam zamiar przefarbować włosy,podciąć je,inaczej zrobić grzywkę,tak bym się sobie spodobała.Bede jechać do dermatologa by w końcu zniweczyć moje problemy ze skórą podatną na trądzik.Całkowicie zamierzam ubierać się inaczej,chce być coś w stylu pastel goth / goth.Jestem naprawdę bliska osiągnięcia tego czego chce.I jestem juz po części z siebie dumna.Zdałam sobie sprawę z tego,że jedna bardzo głupia rzecz rujnowała mi całe życie.Takie zmiany są dobre.
Drugą rzeczą jaką chciałam omówić (czy coś) to jest zmiana na blogu.Chce tutaj umieszczać inne rzeczy niż tylko moje prace.Notki z dnia,foty *swoje i nie tylko,lubie fotografować*,moje poglądy.WSZYSTKO I NIC.Będę więcej reklamowac,będzie nowy ask i wszystko.Juz biorę się za ustalanie nowego tła i tych innych dupereli.Mam nadzieję,że wam się to spodoba.Miłej nocy,życzy Elifia : )

Tak nie moge spać xD

You Might Also Like

0 komentarze