Z dnia

Dziwna myśl.

poniedziałek, lipca 15, 2013

Tak jakoś.
Tak jakoś dziwnie się czuję.Bardzo.Nie wiem czemu ale jestem z siebie dumna.Po prostu.Od pewnego czasu dążę do zmiany siebie,pragne byc innym człowiekiem nie tylko z wyglądu.Wygląd tutaj to jedno,po przez to chce miec więcej pewności siebie,chce zacząc patrzeć na siebie w lustrze z uśmiechem.Co do mojego zachowania : to juz zmieniłam.Co do wyglądu : powoli małymi kroczkami,uda się,wierze w to.

No cóż,moja chwila namysłu przeminęła z wiatrem.Otóż to mam w domu masakre piła mechaniczną.Kuzyni wpadli na tydzień : są w wieku mojej siostry * 5 klasa pod. od września * a to takie wredne,że nie wiem.Mimo wszystko sa jedynymi najlepszymi facetami w moim zyciu :C
Przez pewien czas nie miałam neta to oglądałam z nimi pokemony na kompie bo mam płyte z dzieciństwa......

Boli mnie brzuszek :c



You Might Also Like

0 komentarze