Znaki zodiaku.

niedziela, maja 12, 2013

He-eheloł XD
Otóż to dziś mam coś związanego z horoskopem.
Jako,żę chyba raczej należę do osób,które bawi się w codziennym zaglądaniu do różnych horoskopów nie koniecznie w nie wierząc zainspirowało mnie,że tak to nazwę do narysowania pojedynczo każdego znaku zodiaku w taki sposób jaki oczywiście Ja to widzę.
W obecnej chwili mam tylko Barana i Raka.W najbliższym czasie oczywiście narysuję resztę.
Baran.



 Rak.



Oczywiście musiałam zachować ten swój..charakter rysunku? XD Trudno to nazwać.Ale bardzo podobają mi się te prace.Kształt kółek odrysowałam a potem wycięłam od bransoletki :3 

No cóż,na tyle o znakach zodiaku  : D
Jednak można nawet z takich rzeczy czerpać fajne inspiracje :3

Zapraszam do zadawania pytań :


Oraz przeglądania mojego photobloga :
Sayo ;3

You Might Also Like

0 komentarze