Blue . - decoupage part 3. + dla Majci xD

środa, kwietnia 24, 2013

Cześć c : !
A więc..wstałam nie całą godzinę temu xD Mam szczęście,że głowa mnie dziś nie boli.Siedziałam na kompie prawie do...3 nad ranem.Potem juz nie miałam siły.Może to i dobrze bo czekałam na kogoś ale się nie pojawił.Trudno,dla mnie jedna prawie nie przespana noc to pikus nawet jak jest szkoła.Poświęcę się bo czasem warto ^ ^
 A więc wczoraj jeszcze przed północą zachciało mi się rysować i tak wyjęłam kredki,wzięłam kilka kolorów i nabazgrałam coś takiego:




Tak jakoś gdy patrze na ten rysunek pierwszą moją myślą jest " Wszystko jest piękne".Nazwałam ją "Blue" no bo i jest robiona niebieską kredką ale też tak jakoś...wybrałam ten kolor bo kiedyś czytałam coś o chorobie przez co ma się taką jakby..niebieską skórę.Mi się strasznie z kim skojarzyło .Nie miałam konkretnego powodu by to narysować mają to na celu.Po prostu.

Decoupage part 3.
Otóż to miałam wstawić foto efektu robienia właściwie (?) decoupage'em.Nie wiem czy nazwać to tym właściwym.Może...dający oczekiwany efekt ! o xD 


Foto jest troche niewyraźne ale najwazniejsze widać.No i to tak włąśnie wychodzi po etapie pomalowania farbą podkładową.

+ DLA MAJCJI XD
Otóż to moja droga,kochana,przyjaciółka Majcia chciała bym jej pokazała swoje paznokietki bo chciałam zrobić galaxy xD Nie wiem czy to nawet pzypomina to ale nie narzekam xD


Nie wiem czy coś widać ale dobra xD


A więc tak,dzisiaj będę kontynuować rysowanie Lady D.Ogólnie to wpadłam na pomysł nagrania czegoś,jakiegoś rysunku iwgl,taka nowość XD Na pewno napisze i wstawię tutaj czy też otworzę swój kanał na YT i będę wstawiać c : 

Pa :3



You Might Also Like

0 komentarze