Lady Demon. - Lekcja. + decoupage part 2.

wtorek, kwietnia 23, 2013

Witam ! c:
Znów xD A więc tak mi zachciało się coś dodać więc dodaję obiecane foto kreju itp. do decoupage'u.

Zd. robone fakt nie widać zbytnio całych xD ale nie chciało mi się już ich wyciągać xD 
Obok ten słoiczek jest robiony ale bez farby podkładowej dlatego troche strasznie wygląda.Fakt , że serwetka jest taka popękana ale to dość strasznie wygląda,dlatego jeśli chcecie efekty mieć dardzo dobre kupcie od razu klej i farbę podkładową ! Mam już zrobiony prawie słoiczek dobrze więc jutro dodam zdjęcie c :

Teraz "Lekcja".
Otóż to znalazłam taki rysunek,można powiedzieć,że jeszcze robiony jako manga.

Aaaaaaah ta lekcja muzyki xD
Jest nie skończony i raczej kończyć go nie będę.Ogólnie to przez jakiś czas malowałam w taki sposób,było to gdzieś w lutym,styczniu.Poszukam innych i wstawię tylko,że większośc pooddawałam albo gdzieś mi się zagubiły xD 

No i teraz główny punkt posta.
Lady Demon.

Tutaj szkic.

Skąd w nazwie "Demon" ? Otóż to tak mi się skojarzyło xD Dama trzyma czaszkę jelenia i ogólnie ma rogi.Więc skojarzyło mi się z demonami i piekłem.Dziś jak byłam w mieście kupiłam brystol i tak od napisania wcześniejszej notki zaczełam to szkicować.Przykleiłam sobie do szafy jako,że brystol jest dośc spory i na biurku się nie da,ale tak nawet jest wygodniej xD Już od samego początku mi się podoba i jestem dumna.Choć to niewyraźny szkic.Ale mi musi się podobać od samego początku.
Co do pracy konkursowej.Skończyłam ją,nie wiem czy o niej wspominałam xD Ogólnie nie mam zdjęcia efektu końcowego bo malowałam do rana a trzeba było jeszcze się uszykowac i szybko na autobus.Nie było czasu.Ale załatwię xD 

Cóż,czeka mnie z moją Lady D. duzo roboty c: Ale efekt będzie,będzie.Do następnej notki.

Pa :3






You Might Also Like

0 komentarze